مجله سیم کارت

گوشی ارزان قیمت honor

0 255

کمپانی هواوی

آنر که یکی از زیرمجموعه های کمپانی “هواوی” می باشد ، تا کنون توانسته است خدمات ارزنده ای از خود نشان داده و جایگاه خود را به جهان بشناساند.از این رو این کمپانی قصد دارد از گوشی “آنر” جدید خود با قیمت خیلی مناسب و پایین رونمایی کند . گوشی های این کمپانی با هزینه 100دلار به بازار عرضه خواهند شد و به عنوان جدیدترین و البته مقرون به صرفه ترین گوشی های هوشمند این کمپانی خواهند بود.این گوشی های هوشمند با عنوان Honor Play 3e معرفی خواهند شد.

گوشی ارزان قیمت honorلازم به ذکر است که گوشی هوشمند Honor Play 3e (آنر پلی 3e)، گوشی جدید و ارزان قیمت است که با توانایی های سخت‌افزاری و نرم افزاری مناسب معرفی شدهاست و در مقایسه با گوشی‌های اقتصادی، جزو گزینه های خوب و منطقی برای خرید محسوب میشود.

گوشی Honor Play 3e به یک چیپست MT6762R ساخت شرکت مدیاتک مجهز و در دو مدل 2/32 گیگابایت و 3/64 گیگابایت روانه بازار می‌شود . در قسمت پشتی تنها یک دوربین را مشاهده می کنید که که دارای کیفیت عکاسی و فیلم برداری با دوربین 13 مگاپیکسلی دارد و در قسمت بالا و چپ گوشی تعبیه است . غیر از فلش LED در زیر دوربین، چیز دیگری وجود ندارد و به واسطه همین موضوع طرحی زیبا و جذابی دارد.

گوشی ارزان قیمت honor

در حالی که بسیاری از شرکت های بنام در عرصه گوشی های هوشمند قیمتی چند برابر دارند . لذا پیدا کردن یک  گوشی‌ با قیمتی مناسب و کارایی بسیار بالا خیلی مشکل و در عین حال تقریبا نا ممکن است . این شرکت از گوشی جدید خود به اسم  Honor Play 3e رو نمایی کرد . قیمت باور نکردنی 100 را برای فروش این گوشی در نظر گرفت .

گوشی honor

در قسمت جلویی این گوشی فوق العاده شاهد یک نمایشگر LCD 5.71 اینچی هستیم که به واسطه حاشیه های طرح ظاهری بسیار زیبایی را خلق کرده است . وضوح تصویر این نمایشگر +HD و در محدوده قیمتی که این گوشی عرضه می‌شود، بسیار مناسب است. ولی دوربین سلفی این گوشی مانند دیگر گوشی های مشابه در بالای این صفحه قرار دارد و با کیفیت 5 مگا پیکسل عرضه میشود. یک باتری نسبتا مناسب 3020 میلی‌آمپری در این گوشی قرار دارد و برای ساختار گوشی بسیار مناسب است. همچنین این گوشی به اندروید Pie (اندروید 9) و رابط کاربری EMUI 9.1 مجهز است.

پیش فروش گوشی Honor Play 3e

پیش فروش گوشی Honor Play 3e از روزهای گذشته اغاز شده است . لازم به یاد اوری می باشد که قانع کننده ترین دلیل برای خرید ان قیمت مناسبی باشد که دارد. برای خرید مدل 2/32 گیگابایتی آن، باید فقط قیمت باور نکردنی 100دلار را بپردازید. و برای مدل 3/64 گیگابایتی تنها 125 دلار پرداخت کنید. این گوشی در سه رنگ پلاتینیوم طلایی، آبی آئورورا، و مشکی به فروش می‌رسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.