مجله سیم کارت

گوشی تاشو ال جی با قابلیت تاشدن سه لایه

0 32

گوشی تاشو ال جی با قابلیت تاشدن سه لایه

همانطور که می دانید تب گوشی های هوشمند تاشو به شدت رونق گرفته است و تمام کمپانی ها در تلاش هستند تا گوشی هوشمند تاشوی خود را با قابلیت بالا به بازار عرضه نمایند.از جهات دیگر می توان به وضوح بیان کرد که طرفداران گوشی های تاشو نیز بی صبرانه در انتظار این مدل گوشی ها هستند.اما هیچ کمپانی گوشی هوشمند خود را به مرحله عرضه نرسانده است و هر کدام بطور مجزا در حال به تاخیر انداختن این مدل گوشی خود می باشند.

مشکلی که درباره گوشی های تاشو مطرح شده و هنوز هم باقی است نحوه باز و بسته شدن گوشی های تاشو می باشد که ممکن است در صورت استفاده روزانه دچار چین خوردگی شود.تا کنون کمپانی ها موفق به رفع این مشکل نشده اند و تصور می شود این مشکلات تا چند سال آینده همچنان پابرجا باشند.

"سامسونگ" با گوشی "گلکسی فولد" خود سروصدای زیادی برپا کرد.اما متاسفانه این گوشی با مشکلاتی برخورد کرد از اینروز سامسونگ در تلاش است تا تمام مشکلات آن را برطرف کرده و گوشی بدون نقص و ایراد را به مرحله عرضه برساند.

همزمان "هواوی" نیز گوشی تاشوی خود را عنوان "هواوی میت ایکس" معرفی نمود.این گوشی دارای خصوصیات و قابلیتهای منحصربفرد می باشد.اما اخیرا کمپانی هواوی اعلام کرد که قصد دارد گوشی تاشوی خود را با کمی تاخیر عرضه نماید.

گوشی تاشو ال جی با قابلیت تاشدن سه لایه

هم اکنون نوبت کمپانی بزرگ "ال جی" می باشد.ال جی پتنت جدید گوشی هوشمند تاشدنی خود را به مرحله ثبت رساند.

ال جی قصد دارد با ارائه صفحه نمایش خاص دنیای فناوری گوشی های هوشمند تاشو را دگرگون نماید.این کمپانی قصد دارد تا قابلیت تا شدن در سه لایه را به مرحله اجرا درآورد تا بتواند مشکل ترک خوردگی را در گوشی های تاشو برطرف نماید.

این گوشی هوشمند با تا شدن سه لایه و منحصربفرد خود فضایی برای جا دادن قلم دیجیتال تعبیه کرده است.

اما بنظر شما گوشی تاشوی ال جی نیز همانند کمپانی ها دیگر با تاخیر عرضه خواهند شد و یا شاید همانند شرکتهای دیگر با مشکلاتی روبرو خواهند بود.

پس تا ارائه خبرهای دیگر همچنان باید منتظر بمانیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.