مجله سیم کارت

گوشی جان سخت چینی

0 72

گوشی جان سخت چینی ها

چینی ها همانند بسیار ی از صنعتهای دیگر،  موفق شده اند در صنعت گوشی هوشمند نیز نام آوازه ای برای خود رقم بزنند و در این صنعت نیز بسیار موفق ظاهر شوند.

طبق آخرین اخبار به دست امده از چینی ها، یک شرکت چینی اقدام به تولید گوشی جان سختی  نموده است که در برابر سقوط، گرد و خاک، رطوبت، گرما و سرما و غیره مقاوم می باشد. طراحی گوشی فوق الذکر ماژولار می باشد.

این گوشی با عنوان دوگی اس 90 پرو شناخته می شود و شرکت سازنده آن نیز شرکت دوگی می باشد. این گوشی دارای خصوصیات منحصربه فرد و خاص زیادی می باشد که در ادامه به بعضی از آنها اشاره خواهیم نمود.

گوشی دوگی اس 90 پرو، مجهز به سه دوربین قدرتمند

 48 و 16 و 8 مگاپیکسلی در  پنل پشتی می باشد.

 بلندگوهای  این مدل گوشی به شکل ماژول جداگانه و قابل تعویض طراحی شده اند.

نمایشگر استفاده شده در این گوشی نیز 6.3 اینچی می باشد که دارای دقت 2160در 1080 پیکسل با تراکم پیکسلی 384 پیکسل در هر اینچ بوده و از نوع ال سی دی می باشد.

پردازنده بکار رفته در این گوشی هشت هسته‌ای هلیو پی 90، با 8گیگابایت رم می باشد.

 باتری استفاده شده درگوشی های  دوگی نیز به شکل ماژول جداگانه طراحی شده اند و 5150 میلی آمپر ساعت می یاشند.

این گوشی دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت رم می باشد و امکان نصب 256 گیگابایت حافظه اضافی از طریق کارت میکرو اس دی در آن وجود دارد.

لازم به ذکر است که دقت دوربین سلفی این گوشی 16 مگاپیکسل می باشد.

با توجه به گزارشات بدست آمده، گوشی فوق الذکر به طرز عجیبی مقاوم و مستحکم می باشد، بگونه ای که قادر است در دمای منفی 30 درجه تا  منفی 60 درجه سانتیگراد بدون هیچگونه مشکلی به فعالیت عادی خود ادامه دهد.

جالبتر از هر چیز ان است که این گوشی می تواند بدون کوچکترین آسیبی به مدت 4 ساعت در عمق سه متری آب باقی بماند.

 نکته ای که بسیار هیجان انگیز می باشد اینست که گوشی هایدوگی در برابر موج انفجار ناشی از شلیک گلوله و خمپاره  نیز مقاومت  خوبی از خود نشان داده اند و حتی گازهای شیمیایی جنگی نیز فادر نیست تا کارکرد آن را مختل نماید.

در انتها لازم به ذکر است که قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی 400 دلار می باشد.

از جمله امکانات این گوشی می‌توان به نمایشگر 6.3 اینچی ال سی دی با دقت 2160 در 1080 پیکسل با تراکم پیکسلی 384 پیکسل در هر اینچ، پردازنده هشت هسته‌ای هلیو پی 90، 8 گیگابایت رم، باتری 5150 میلی آمپری،128 گیگابایت حافظه داخلی و امکان نصب 256 گیگابایت حافظه اضافی از طریق کارت میکرو اس دی اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.