مجله سیم کارت

گوشی میان رده nova 5T

0 36

گوشی میان رده nova 5T

همانطور که در جریان هستید کمپانی چینی هواوی در اواخر سال میلادی 2019  از "گوشی nova 5T"   خود رونمایی کرد.این گوشی ها با عنوان گوشی های میان رده بسیار قدرتمند معرفی شدند که جزئیات مطرح شده درباره این گوشی می توانست بسیار شگفت انگیز باشد. گوشی nova 5T علاوه بر بهره مندی از تراشه بسیار سریع Kirin 980 ،مجهز به دوربین چهارگانه می باشد. طراحی مدرن و رنگ‌های متنوع و زیبای گوشی نوا می تواند هر کاربری را به سمت این گوشی ها سوق دهد. در واقع این گوشی ها با طراحی بسیار زیبا و جذاب با نمایشگر 6.26 اینچی از نوع IPS عرضه می شوند که رزولوشن این نمایشگرها 2340×1080 می باشد. لازم به ذکر است که  تراکم 412 پیکسل در هر اینچ و نسبت تصویر عریض 19.5:9 از دیگر جزئیات این گوشی منحصربفر چینی به جساب می آید.بهتر است بدانید که  دوربین سلفی nova 5T  درقسمت سمت چپ نمایشگر و در بخش بالایی گوشی تعبیه شده است.

از دیگر جزئیات مطرح شده درباره این گوشی می توانیم به موارد زیر اشاره نمائیم:

دوربین سلفی Huawei nova 5T، از سنسور 32 مگاپیکسلی برخوردار می باشد که قادر است علاوه بر ارائه امکان ثبت تصاویری واضح و باکیفیت، به هوش مصنوعی و امکان تشخیص سوژه مجهز شودکه تمامی این موارد موجب می شوند تا با اعمال بهینه‌ترین تنظیمات به صورت پویا، بهترین نتیجه خروجی وجود داشته باشد.

در حقیقت هوش مصنوعی، بعنوان مکمل عکاسی با دوربین پشتی چهارگانه این دستگاه می باشد. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی دارای لنز واید، سنسور 16 مگاپیکسلی با لنز اولترا واید، سنسور دو مگاپیکسلی برای سنجش اطلاعات مربوط به عمق میدان و سنسور 2 مگاپیکسلی با لنز ماکرو، اجزای تشکیل دهنده دوربین پشتی"nova 5T" می باشند.

لازم به ذکر است که تراشه بسیار قدرتمند Kirin 980 ، بعنوان قلب تپنده nova 5T، می باشد که مجهز به 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم می باشد.در واقع این چیپست و یا همان تراشه، قبلا در پرچمدارانی مانند Huawei P30 Pro به کار گرفته شده بود.

از دیگر جزئیات مطرح شده برای گوشی نوا می توان به این اشاره نمود که هر دو نسخه‌ این گوشی دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی هستند.

گوشی میان رده nova 5T

از اینرو استفاده از فناوری GPU Turbo دراین نوع گوشی ها به همراه تراشه Kirin 980 موجب شده است  تا بتوان عملکردی بسیار خوب و فراتر از بازه قیمتی را از هواوی nova 5T انتظار داشت.

سنسور اثر انگشت گوشی  nova 5T با دکمه پاور دستگاه ادغام شده  است تا ضمن ارائه عملکردی بهتر در مقایسه با نمونه‌های Optical تعبیه شده در زیر نمایشگر، از دسترسی بهتری نیز برخوردار باشند.

با تمام موارد ذکر شده باید به باتری گوشی اشاره ای داشته باشیم. در حقیقت این گوشی مجهز به باتری 3750 میلی‌آمپر ساعتی می باشد که به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع اشاره می کند.

شایان ذکر است که هواوی قادر است این گوشی را به همراه شارژر قدرتمند 22.5 واتی و فناوری شارژ سریع SuperCharge عرضه نماید که می‌تواند دستگاه را تنها در 30 دقیقه 50 درصد شارژ کند.

در انتها بهتر است اشاره ای به زیبایی و جذابیت گوشی "هواوی" nova 5T  داشته باشیم. این گوشی لا پوششی بسیار  زیبا و هیجان انگیز به گونه ای تعبیه شده است که  با تابش نور به آن، افکت سه‌بعدی زیبایی ایجاد می‌شود و توجه هر بیننده‌ای را به سمت خود جلب می نماید.

گوشی هواوی nova 5T  در رنگ‌های مشکی، آبی و ارغوانی عرضه خواهد شد که رنگ آخر، الگویی از نام nova بر روی بدنه دستگاه دارد.

بنابراین با تمام موارد ذکر شده ، شرکت هواوی در حال حاضر دومین برند برتر دنیا در حوزه گوشی‌های هوشمند است و محصولات و خدمات این کمپانی در بیش از 170 کشور جهان قابل دسترس می باشد و توسط یک سوم از جمعیت جهان استفاده می شود. در واقع این به تنهایی می تواند عامل مهم بر کیفیت و زیبایی محصولات این کمپانی باشد.

گوشی میان رده nova 5T

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.