مجله سیم کارت

گوشی هایی که در ماه سپتامبر معرفی خواهند شد

0 37

گوشی هایی که در این ماه سپتامبر معرفی خواهند شد

همانطور که در جریان هستید در ماه سپتامبر بسیاری از شرکت‌های سازنده گوشی های تلفن همراه ،از جدیدترین گوشی‌های مهم خود رونمایی خواهند کرد این روند تا حدود یک ماه آینده  ادامه پیدا خواهد کرد و در این مدت چندین گوشی هوشمند جذاب از سمت کمپانی مطرح دنیا معرفی خواهند شد.در ادامه با ما همراه باشید تا مهم‌ترین کمپانی های گوشی های تلفن همراه که قرار است در همین ماه معرفی شوند را بیان کنیم.

1- در تاریخ شهریور کمپانی HMD از جدیدترین گوشی های میان‌رده و پرچم‌دار نوکیا رونمایی خواهد کرد.در واقع این کمپانی قصد دارد یک روز قبل از نمایشگاه IFA برلین این کار را انجام دهد.  در این مراسم نسل جدید گوشی های نوکیا 5، 6 و 7 و همچنین جدیدترین پرچم‌دار نوکیا یعنی نوکیا 9.1 معرفی می شوند. به احتمال زیاد پرچمدار نوکیا مجهز به "اینترنت 5G" و همچنین "اینترنت 4G" خواهد بود.جزئیات بیشتر در زمان رونمائی بیان خواهند شد.

گوشی هایی که در این ماه سپتامبر معرفی خواهند شد

2-در تاریخ 15 شهریور یعنی روز نمایشگاه IFA برلین،کمپانی های مختلفی مانند "ال جی" ، "سونی" و "سامسونگ" از پرچمداران خود رونمائی خواهند نمود.تصور میشود گلکسی فولد در این تاریخ معرفی شود.سونی نیز در این مراسم ازاکسپریا2 خود رونمائی خواهد نمود.کمپانی ال جی نیز مدل جدید ال‌جی V50و احتمالا G8 خواهیم بود.

گوشی هایی که در این ماه سپتامبر معرفی خواهند شد

3- تاریخ 19شهریور معرفی مدل‌های مختلف "ایفون 11"و ساعت هوشمند اپل واچ 5 می باشد. اپل نیز طبق روال معمول از سه مدل جدید ایفون خود رونمایی خواهد کرد. در واقع آیفون 11 جایگزین ایفون XR می‌شود و ایفون XS و XS مکس هم جای خود را به ایفون 11 پرو و ایفون 11 پرو مکس خواهند داد. اطلاعاتی که در این مورد مطرح شده است تقریبا کامل و دقیق می باشد و با قاطعیت زیادی می‌توانیم در مورد آن‌ها صحبت کنیم. در کنار این موارد، اپل از نسل جدید ساعت هوشمند خود موسوم به اپل واچ 5 نیز رونمایی خواهد نمود.

گوشی هایی که در این ماه سپتامبر معرفی خواهند شد

4-در تاریخ 28 شهریور ، "هواوی" از خانواده میت 30 پرو خود رونمایی خواهد نمود.این کمپانی با بهره مندی از تراشه کایرین 990، گوشی خاص و منحصربفردی را روانه بازار خواهد کرد.لازم به ذکر است که این گوشی‌ها از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل بهره نمی‌برند.

گوشی هایی که در این ماه سپتامبر معرفی خواهند شد

5-در تاریخ 4مهرماه، وان پلاس از پرچمداران خود رونمائی خواهد نمود. گوشی‌های وان‌پلاس 7T و 7T پرو ،محصولات جدید این کمپانی خواهد بود.شایان ذکر است که وان‌پلاس 7T پرو تا حد زیادی مشابه نسل قبلی خود یعنی VT، خواهد بود

گوشی هایی که در این ماه سپتامبر معرفی خواهند شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.