مجله سیم کارت

گوشی های جدید نوکیا 14 آذر معرفی خواهند شد

0 26

گوشی های جدید نوکیا 14 آذر معرفی خواهند شد

در میان هیاهوی عجیب کمپانی های گوشی سازی، نام چند تا برند خیلی کم شنیده می شود . انگار چند کمپانی گوشی سازی در حالت خفا به پیش می روند و به احتمال زیاد قصد دارند تا کاربران خود را شگت زده نمایند. در بین این لیست کمپانی وجود دارد که زمانی نام و آوازه اش در کل دنیا زبانزد بود . این برند کمپانی فنلاندی نوکیا می باشد. 

طبق اخباری که قبلا نیز اعلام کرده بودیم .این کمپانی از مدتها پیش در حال ساخت گوشی  های خود می باشد.ولی اطلاعات زیادی از گوشی های این کمپانی در دسترس نیست.نوکیا گوشی میان رده ای را اخیرا آماده کرده و به بازار عرضه نموده است .اما در میان همه ی این تکاپوها، اخیرا مطلع شدیم که این کمپانی قصد دارد بزودی گوشی جدید خود را معرفی نماید.

در واقع کمپانی نوکیا اخیرا در توییتر پستی خود خبر هیجان انگیزی را  منتشر نموده  است که  حکایت از معرفی گوشی جدیدخود دارد. این کمپانی در تاریخ  5 دسامبر یعنی مصادف با 14 آذر از گوشی جدید خود رونمائی خواهد کرد. اما نکته ای که این میان وجود دارد اینست که هیچ منبعی ، هیچگونه اطلاعی از این نوع گوشی ها در دسترس ندارد.

شرکت سازنده‌ی گوشی‌های "نوکیا"،  اچ‌ام‌دی گلوبال، از مدتی پیش تبلیغ گوشی جدید نوکیا را آغاز نموده است که  طبق همین اخبار در تاریخ 5 دسامبر (14  آذر) ، گوشی های جدید این کمپانی به‌طور رسمی معرفی خواهند شد.

در حال حاضر تنها خبر قطعی درباره گوشی های جدید نوکیا زمان دقیق معرفی آن می باشد.

حال در این میان نکته‌ی جالبی که  وجود دارد اینست که این کمپانی گوشی های  نوکیا 8.1  خود را نیز در تاریخ 5 دسامبر سال گذشته معرفی‌ نمود. بنابراین می توان حدس زد که این امکان وجود دارد که محصول جدید نوکیا با عنوان  نوکیا 8.2 به بازار معرفی شود. اما همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم این بیانات فقط احتمالات ذهنی می باشد.

گزینه‌های دیگر  برای این مورد می توانند نوکیا 5.2 (به‌احتمال اندک) و نوکیا 2.3 (با پیشرفتی جزئی درمقایسه‌با نوکیا 2.2) باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.