مجله سیم کارت

گوشی های سامسونگ با فناوری حساس به فشار

0 36

تقریبا یکسال پیش  گوشی های htcu10پلاس با بهره گیری از فناوری حساس به فشار بجای دکمه های فیزیکی با فناوری بازخوردهای لامسه ای معرفی شدند.

سامسونگ نیز با ایده گرفتن از این مدل ،گوشی های "گلکسی نوت10"خود را به تولید انبوه خواهند رساند.در واقع با جایگزینی فناوری حساس به فشار بجای کلیدهای فیزیکی لبه‌های دستگاه با بافتی متفاوت از لبه‌ی معمولی دستگاه قرار خواهند گرفت.در واقع انتظارها بر اینست که این کمپانی بزرگ با بهره گیری از htcu10پلاس بتواند به بهترین شکل و با امکاناتی بیشتر از htcuپلاس در هرصه خودنمائی کند.اما نکته ای که این میان مطرح می شود اینست که طبق گزارشات حاصل شده از منابع معتبر و غیر معتبر حکایت از این دارد که سامسونگ قصد داردگلکسی نوت10خود را در دو نسخه‌ و همچنین با ابعاد مختلف به بازار عرضه دهد که هر دو بعنوان نسخه‌ی پرچم‌دار بعدی سامسونگ و شرکت بزرگ کره ای قلمداد خواهد شد.

جالبتر اینست که این غول کره ای می خواهد گلکسی نوت10خود را بدون جک هدفون 3.5 میلی‌متری معرفی و روانه‌ی بازار کندکه با این حساب پیش بینی می شود باتری این مدل گوشی ها بزرگتر تعبیه شده باشند.در واقع می توان گفت حذف جک هدفون جدیدا به ترندی نو تبدیل شده است که بی شک بزودی شاهد سیل عظیمی از این مدل گوشی های بدون جک و دکمه فیزیکی خواهیم بود.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که با حذف دکمه های فیزیکی برش های موجود درشاسی گوشی از بین رفته و گوشی‌های هوشمند با طراحی قاب باریک‌تر نسبت به مدل‌های فعلی عرضه خواهند شد.همچنین با پخش تصاویری از پنل پشتی گلکسی نوت10 پیش بینی می شود که سامسونگ قصد دارد چیدمان پنل پشتی خود را تغییر دهد. همچنین رندرهایی توسط بن گسکین از دوربین سلفی تکی گلکسی نوت 10 به ‌اشتراک گذاشته شده است.

اگر همه چیز طبق روال پیش رود انتظار می رود گلکسی نوت 10 در ماه اوت معرفی شود.در واقع انتظار می رود گلکسی نوت10 با پشتیبانی فناوری شارژ سریع،باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و نمایشگر 6.66 اینچی و با جایگزینی فناوری حساس به فشار بجای کلیدهای فیزیکی به بازار عرضه شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.