مجله سیم کارت

گوشی های هواوی از اندروید Q استفاده خواهند نمود

0 20

با توجه به تحریم های اعمال شده از سمت امریکا به کمپانی چینی "هواوی" و دارندگان گوشی های این کمپانی می توان گفت هواوی روزهای سخت کاری خود را طی می کند دولت امریکا با پیشتازی تمام گوشی های هواوی را جهت استفاده از اندروید و همچنین "اندرویدQ" ممنوع کرده است تا جایی که هواوی طبق پیش بینی های قبلی تصمیم به ساختن سیستم عامل جدید خود به نام HONGMENG نمود این سیستم عامل اختصاصی اخیرا توسط چند کمپانی مورد تست واقع شد و نتایج بسیار جالب و هیجان انگیز بود در حقیقت بعد از تست متوجه شدند که این سیستم عامل جدید هواوی 60 در صد بیشتر از اندروید سرعت دارد.که البته باید یادآور شویم که سرعت بالا برای بیشتر افراد کمی مبهم بودو اینکه منظور از سرعت بالا دقیقا چیست؟ با تمام این اوصاف فعلا پاسخ قطعی در این موردبیان نشده است.به هر حال طبق همین اقدامات و مشکلات بوجود آمده نهایتا دولت ایالات متحده تصمیم گرفت تا یک مهلت 90 روزه معافیتی به هواوی بدهد وهواوی موفق شد در این فرصت مشخص شده ، شرایطی را فراهم کند که بتواند اندرویدQ را برای تعداد زیادی از گوشی‌های خود ارائه دهد. همچنین این برند چینی برای رفع نگرانی حاصله برای کاربران خود بخشی را با عنوان Huawei Answers در سایت خود راه اندازی کرده است تا بتواند پاسخگوی بسیاری از کاربران خود باشد.

در نهایت هواوی به تمام شبهات و سوالات مطرح شده درباره استفاده ی گوشی های این کمپانی از اندرویدQ پاسخ داده و اعلام کرد که گوشی‌های سری P30، اندروید Q را دریافت خواهند کرد و در حال حاضر اندروید Q برای گوشی های هواوی میت 20 پرو عرضه شده است . درزیر لیستی از گوشی های هواوی که می توانند از قابلیت اندرویدQ  استفاده نمایند آمده است که بیان خواهیم نمود.
P30 پرو

P30

P30 لایت

میت 20

میت 20 پرو

میت 20 پورشه دیزاین

پی اسمارت 2019

پی اسمارت پلاس 2019

پی اسمارت زد

میت 20 ایکس

مدل 5G میت 20 ایکس

P20 پرو

P20

میت 10 پرو

میت 10 پورشه دیزاین

میت 10

میت 20 لایت

  و جالب است بدانید که گوشی های آنر 20، آنر 20 پرو و آنر 20 لایت و دیگر گوشی‌های مهم آنر که در سال 2019 عرضه می‌شوند نیز از اندروید Q استفاده می کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.