مجله سیم کارت

گوشی وان هایپر موتورولا معرفی شد

0 29

گوشی وان هایپر موتورولا معرفی شد

روز گذشته کمپانی موتورولا گوشی جدید خود را با عنوان  گوشی موتورولا "وان هایپر" ، طی مراسمی رسما معرفی کرد. این گوشی که به‌عنوان یک گوشی میان‌رده معرفی شد از امکانات قابل توجهی برخوردار است. لازم به ذکر است باید بگوییم که این نخستین گوشی شرکت "موتورولا" است که با دوربین سلفی پاپ‌آپ به بازار عرضه  می‌شود و این دوربین به واسطه رزولوشن 32 مگاپیکسلی خود می‌تواند عکس‌های سلفی باکیفیتی را ثبت کند.
در پنل پشتی این گوشی شاهد دو دوربین هستیم که دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 64 مگاپیکسلی است همچنین از دیگر مشخصه‌های  این دوربین می‌توانیم به پیکسل‌های 0.8 میکرومتری و دیافراگم F/1.8 اشاره کنیم. توجه به این نکته ضروری است که دوربین این گوشی دارای سیستم لیزری برای فوکوس خودکار است که در زمینه‌ی افزایش سرعت فوکوس بسیار تاثیر گذار خواهد بود. همچنین میتوان از قابلیت ترکیب پیکسل‌ها هم برای دوربین اصلی و دوربین سلفی این گوشی تمجید کرد که می‌تواند در محیط‌های کم‌نور کیفیت عکس را افزایش بدهد. در ادامه مطلب می‌توانید تاثیر این قابلیت را مشاهده کنید.
موتورولا وان هایپر
باید توجه داشت دوربین دوم این گوشی با داشتن زاویه دید 118 درجه‌ای که یک دوربین اولترا واید محسوب می‌شود و از رزولوشن 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد و میتوان عکسهای جذاب و با کیفتی ثبت کرد. در مورد فیلمبرداری هم باید بگوییم دوربین اصلی می‌تواند با رزولوشن 2160p با سرعت 30 فریم بر ثانیه ویدیو ضبط کند که برای ضبط با سرعت 60 فریم بر ثانیه باید به رزولوشن 1080p بسنده کنید.

موتورولا وان هایپر از صفحه نمایش  6.5 اینچی با رزولوشن 1080p+ برخوردار است و نسبت تصویر آن به 19:9 می‌رسد. این نمایشگر مبتنی بر فناوری LCD است و حسگر اثر انگشت هم در پنل پشتی قرار گرفته. از دیگر مشخصه‌های قابل توجه این گوشی می‌توانیم به پشتیبانی از شارژ سریع 45 وات اشاره کنیم که با سرعت بسیار زیادی می‌تواند انرژی باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی را تامین کند. ولی یکی از مشکلات این گوشی این است که مشتریان این گوشی  باید شارژر موردنظر را جداگانه خریداری و مبلغی اضافه برای شارژر پرداخت کنند.

موتورولا وان هایپر
این گوشی برای فعالیت خود از  تراشه اسنپ‌دراگون 675 بهره میبرد  که در دیگر گوشی‌های جدید کمپانی موتورولا مانند Z4 و زوم مورد استفاده قرار گرفته. در کنار آن 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش حافظه تعبیه شده است. در این میان باید بگوییم که موتورولا وان هایپر از ابتدا با اندروید 10 به دست کاربران می‌رسد.

این گوشی در حال حاضر برای بازار آمریکا و برزیل عرضه شده که در آمریکا با قیمت 400 دلار به فروش می‌رسد. موتورولا هایپر وان به‌زودی در بریتانیا هم عرضه می‌شود ولی در مورد قیمت آن در این کشور خبری منتشر نشده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.