مجله سیم کارت

گوشی وان پلاس 9E

0 21

گوشی های وان پلاس به نظر می رسد که با سه عضو جدید معرفی شود کمپانی چینی وان پلاس در سال آینده میلادی قرار است مدل وان پلاس  9E را به بازار عرضه کند .
در حال حاضر اطلاعاتی در مورد مشخصات و قیمت این گوشی هوشمند منتشر نشده و باید ببینیم آیا وان پلاس 9E دستگاهی اقتصادی خواهد بود که با مشخصاتی ضعیف ‌تر از وان پلاس 9 به بازار عرضه می ‌شود؛ یا قرار است گوشی هوشمندی با مشخصات و قیمتی بین نسخه معمولی و نسخه پرو باشد . از آن جا که گمانه ‌زنی‌ ها حکایت از رزولوشن پایین‌ تر این مدل دارند ، احتمالا وان پلاس 9E مدلی شبیه به آیفون SE 2020 یا گلکسی S20 FE است که برای تسخیر بازار های اقتصادی از راه خواهد رسید . در پیش گرفتن این سناریو بدین معنی است که این شرکت احتمالا قصد دارد قیمت وان پلاس 9 پرو را افزایش دهد . در این صورت وان پلاس 9 پرو در رقابت با گوشی های هوشمند گلکسی نوت 20 الترا و آیفون 12 پرو مکس از راه می ‌رسد .

آن چه که این سناریو را تقویت می‌ کند این است که ماکس جمبور هم در گزارش خود به این نکته نیز اشاره کرده که وان پلاس ظاهرا قصد دارد استراتژی مشابه شرکت‌ های اوپو و سامسونگ در پیش بگیرد . در این صورت گوشی‌ های هوشمندی با قیمت پایین رده و میان‌ رده به بازار عرضه می ‌کند و محصولات اصلی خود را با قیمت بالا رده‌ ها در دسترس کاربران قرار می‌ دهد . هنوز مشخص نیست چرا وان پلاس تصمیم گرفته استراتژی خود را در معرفی تنها دو گوشی هوشمند در سال تغییر دهد . البته باید در نظر داشته باشیم که این شرکت بر خلاف رقبای چینی خود ، همکاری خود را با اپراتور های مخابراتی پیش رو در ایالات متحده آغاز کرده است . از سوی دیگر در بازار هند و اروپا نیز با مشکل خاصی روبرو نیست و همه چیز برایش به خوبی پیش می رود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.