مجله سیم کارت

یلدای داغ رایتلی

0 52

اپراتور "رایتل" یک از اپراتور های بزرگ در کشور است و سومین اپراتور در کشور است . اپراتور رایتل در جهت رضایت مشترکین خود قدم بر می دارد . اپراتور رایتل طی هشت سال فعالیت خود در سال 98 به سود دهی خالص رسیده است و این اولین بار طی فعالیت خود است . اپراتور رایتل مشترکین زیادی دارد و خدمات متنوع و ویژه ای را برای مشترکین خود در نظر گرفته است و همیشه با توجه به مناسبت ها  و رویداد ها به مشترکین خود ارائه می دهد . و حالا با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا ، اپراتور رایتل برای مشترکین خود که سیم کارت رایتل دارند ، جشنواره یلدا برگزار کرده است و افرادی که "سیم کارت رایتل" ندارند می توانند با خرید سیم کارت رایتل از خدمات این اپراتور و جشنواره یلدا رایتل استفاده کنند .
مشترکین رایتل که سیم کارت رایتل دارند ، می توانند در یلدای امسال از اول آذر تا 28 آذر 1399 با انجام تراکنش برنده خوش شانس جوایز رایتل باشند و با انجام تراکنش ها امتیاز  کسب می کنند و قرعه کشی انجام می شود  هر 1 امتیاز معادل یک شانس در قرعه کشی است و مشترکین رایتل می توانید از طریق اپلیکیشن و سامانه رایتل من امتیاز های خود را مشاهده کنید . قرعه کشی 30 آذر ماه مصادف با شب یلدا انجام خواهد شد و شما می توانید به صورت زنده ( لایو ) از طریق اینستاگرام رایتل Rightelpr@ مراسم قرعه کشی را مشاهده کنید .  
رایتل در یلدای امسال که از آن با نام یلدای داغ رایتلی نام برده هدایای ویژه‌ و متفاوتی برای شما در نظر گرفته است . شما می توانید با انجام هر تراکنش مانند خرید بسته ، پرداخت قبض یا افزایش اعتبار از اول تا 28 آذر 1399 ، برنده‌ خوش ‌شانس یک جایزه 50 میلیون تومانی یا 5 جایزه 5 میلیونی باشید . با هر 1000 تومان تراکنش ، 1 امتیاز دریافت می‌ کنید ، با انجام تراکنش‌ های بیشتر ، شانس خود را برای دریافت جایزه افزایش دهید .
مشترکین رایتل برای شرکت در قرعه کشی فقط کافی است تا قبل از 28 آذر ، عدد 1 را به سر شماره 204040 پیامک کنید و کد های قرعه ‌کشی در تاریخ 30 آذر برای مشترکینی که به سر شماره 204040 پیامک فرستادند ارسال خواهد شد و قرعه‌ کشی تنها از میان این مشترکین انجام خواهد شد .  

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.