مجله سیم کارت

یک سال مهمان ایرانسل باشید .

0 331

یک سال مهمان ایرانسل

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . برای مشترکین سیم کارت ایرانسل دائمی خود جشنواره ای ارائه کرده است . تا مشترکین این سیم کارت ها با پرداخت به موقع قبض سیم کارت خود از آن بهره مند شوند . مشترکین سیم کارت ایرانسل دائمی با پرداخت به موقع قبض سیم کارت خود شانس یک سال استفاده رایگان از خدمات اپراتور ایرانسل را پیدا می کنند . اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . این اپراتور بزرگ مشترکین زیادی دارد . همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات ویژه رضایت مشترکین سیم کارت های خود را جلب کند . حالا با ارائه جشنواره یک سال مهمان ایرانسل باشید شرایطی را فراهم کرده تا مشترکین “سیم کارت ایرانسل دائمی” بتوانند با پرداخت به موقع قبض خود بتوانند شانس استفاده از خدمات ایرانسل را به مدت یک سال به صورت رایگان را پیدا کنند .

جشنواره ایرانسل

مشترکین سیم کارت ایرانسل دائمی برای شرکت در این طرح فقط کافی است . پس از پرداخت به موقع قبض خود با استفاده از یکی از روش های پرداخت ، عدد 1 را به صورت رایگان به سر شماره 2121 ارسال کنند . در هر دوره از بین شرکت کنندگان 300 مشترک برگزیده انتخاب می شود . که 100 مشترک با پرداخت قبض میان دوره تا پیش از روز ششم ماه و 200 مشترک با پرداخت قبض پایان دوره تا پیش روز دهم ماه انتخاب می شود . در این طرح علاوه بر مشترکین “سیم کارت ایرانسل” دائمی ، مشترکانی که به ایرانسل ترابرد کرده اند . یا مشترکینی که سیم کارت ایرانسل اعتباری خود را به دائمی تبدیل کرده اند نیز می توانند در این طرح شرکت کنند و مهمان ایرانسل شوند .

در صورتی که برگزیدگان این طرح از شبکه ایرانسل ( irancell ) به سایر اپراتور ها ترابرد کنند . یا پس از ترابرد دوباره به شبکه ایرانسل برگردند امکان بهره مندی از این طرح را از دست خواهند داد . مشترکان منتخب در هر دوره ، به مدت یک سال از پرداخت قبض سیم‌ کارت دائمی خود ( به صورت مجموع تا سقف 500 هزار تومان ) معاف می‌ شوند و مهمان یک سال ایرانسل می شوند . بدهی آن ها در طول این مدت به صورت خودکار تا روز هفتم هر ماه تسویه ( صفر ) خواهد شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.