مجله سیم کارت

یک هفته اینترنت رایگان برای روستا های هرمزگان

0 63

اپراتور ایرانسل به تازگی و در اقدامی جدید برای مشترکین سیم کارت های خود در روستای هرمزگان یک هفته اینترنت رایگان در نظر گرفته است . اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است که در جهت افزایش رضایت مندی مشترکین "سیم کارت" های خود قدم بر می دارد و در تلاش است تا بتواند رضایت آن ها را کسب کند . اپراتور ایرانسل هم زمان با افتتاح پروژه های ایرانسل در روستا های استان هرمزگان برای مشترکین خود در این روستا ها یک هفته اینترنت رایگان در نظر گرفته است .
به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، پروژه های ارتباطی استان هرمزگان صبح روز چهارشنبه 20 اسفند ماه 1399 با حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دکتر بیژن عباسی آرند مدیر عامل ایرانسل افتتاح شد . اپراتور ایرانسل به مناسبت افتتاح پروژه های ارتباطی در 141 روستا های استان هرمزگان یک هفته اینترنت رایگان ایرانسل به مشترکان "ایرانسل" در این روستا ها اختصاص داده است . مهندس محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری ‌اطلاعات ، در مراسم افتتاح این پروژه‌ ها ، با بیان این که اقدامات انجام شده ، وظیفۀ مسؤولان بوده است و از این بابت منتی وجود ندارد ، « عیدی » ساکنان مناطق تحت پوشش سایت‌ های جدید را ، استفاده از یک هفته اینترنت رایگان اعلام کرد . دکتر بیژن عباسی‌ آرند مدیرعامل ایرانسل نیز با بیان این که برای ما در ایرانسل باعث مباهات و افتخار است که بار اصلی توسعۀ ارتباطات روستایی در استان‌ های « هرمزگان » ، « سیستان و بلوچستان » و « کهگیلویه و بویر احمد » به ایرانسل واگذار شد ، گفت : به ثمر رسیدن این پروژه بزرگ و تحول آفرین ، بدون ارادۀ قوی ، برنامه‌ ریزی دقیق و تلاش شبانه ‌روزی ممکن نبود .
در این مراسم ، طی ارتباط آنلاین از استانداری هرمزگان با سایت‌ های ایرانسل در دو روستای خمینی ‌شهر و محمود آباد ، به نمایندگی از سایت ‌های احداث شده در کل استان ، این سایت‌ ها توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌ اطلاعات و استاندار هرمزگان ، رسماً افتتاح شدند . آذری ‌جهرمی در این مراسم ، ایرانسل را « پرچمدار » توسعۀ ارتباطات روستایی در هرمزگان خواند و از تحول بزرگ ارتباطی ایجاد شده توسط ایرانسل در منطقه بشا گرد ، تقدیر کرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.