مجله سیم کارت

یک هفته اینترنت رایگان همراه اول برای مشترکین خود در روستاهای هرمزگان

0 28

اپراتور همراه اول اولین اپراتور در ایران است که فعالیت خود را آغاز کرده است و این اپراتور بزرگ برای مشترکان خود در روستا های هرمزگان یک هفته اینترنت رایگان ارائه داده است . اپراتور همراه اول مشترکین زیادی دارد و در تلاش است تا رضایت مشترکین خود را جلب کند . اپراتور ایرانسل نیز برای مشترکان خود که سیم کارت ایرانسل دارند و در روستا های هرمزگان هستند یک هفته اینترنت رایگان در نظر گرفته است .
همراه اول نیز مانند ایرانسل برای مشترکین سیم کارت های خود که در روستا های هرمزگان حضور دارند یک هفته اینترنت رایگان در نظر گرفته است . هم زمان با بهره برداری از سایت های جدید و ارتقاء یافته روستا های هرمزگان ، یک هفته اینترنت رایگان برای مردم این مناطق اختصاص یافت . به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، محمد جواد آذری جهرمی هم زمان با افتتاح پروژه های ارتباطی استان هرمزگان ، ضمن تقدیر و تشکر از همراه اول جهت کمک‌ هایی که برای توسعه ارتباطات روستایی استان هرمزگان داشت ، از هدیه یک هفته اینترنت رایگان اپراتور ها به مردم ساکن این مناطق خبر داد . وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این را هم گفت که تمامی اقدامات انجام شده ، از جمله وظایف مسؤولانه بوده است و از این جهت هیچ منتی بر سر مردم این مناطق وجود ندارد . در آیین اتصال روستا های استان هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات که صبح امروز 20 اسفند ماه در استانداری هرمزگان برگزار شد ، 97 سایت ایجاد شده است و ارتقاء یافته توسط همراه اول برای پوشش 140 روستای محروم این استان بهره برداری شد .
اپراتور "همراه اول" از اپراتور های بزرگ در کشور با شیوع ویروس کرونا و همه گیری این ویروس در تلاش است تا خدمات اینترنتی خود را باکیفیت و سرعت بیشتر به مشترکین خود ارائه دهد. سرویس های ویژه ای که هم اکنون مشترکین همراه اول از آن بهره مند هستند شامل اینترنت نسل 3، 4، 4.5، وای فای اول ، سامانه خدمات آنلاین همراه من ، باشگاه فیروزه‌ ای ، "سیم کارت" کودک ، سیم کارت دانشجو ، انتقال و انتظار مکالمه ، مکالمه گروهی ، سرویس FDN ، محدودیت مکالمه ، اتصال به نمابر و دیتا ، پیام کوتاه ، پیام صوتی ، تماس بان ، پرداخت همراه و سرویس رومینگ بین ‌الملل ‌می باشد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.