مجله سیم کارت

18 میلیارد ضرر مخابرات در سال گذشته

0 117

به گزارش پایگاه خبری وب سایت سیم کارت ، سرقت های که تا به امروز از شرکت مخابرات شده است فقط سال گذشته 18 میلیارد تومان برای شرکت مخابرات ضرر داشته است . سرقت تجهیزات مخابرات 18 میلیارد تومان ضرر ایجاد کرده است . مدیر مخابرات تهران در نشستی که در روز 17 آبان ماه 1400 برگزار شد اعلام کرد که این سرقت ها هم چنان ادامه دارد . هم چنان مخابرات در حال ضرر کردن است ، تا جایی که سال گذشته شرکت مخابرات تهران حدودا 18 میلیارد تومان ضرر داشت .

18 میلیارد ضرر مخابرات

مدیر عامل مخابرات تهران اعلام کرد که با دولت جدید ، از دولت جدید درخواست کرد که در تعرفه های مخابرات تغییر ایجاد کند . با دولت در حال بحث هستند و اعلام کرده که این تغییر تعرفه مربوط به نگه داری خط خواهد بود . تعرفه مکالمات تغییر نخواهد کرد ، تعرفه نگهداری شبکه را بین 26 تا 30 هزار تومان در نظر گرفت . افزود کاربران تا سقف این مبلغ را می توانند در شبکه داخلی مکالمه داشته باشند . مبلغ اضافه بر این در قبض آن ها محاسبه خواهد شد .

ایشان در ادامه افزود : درآمد متوسط از هر مشترک خط ثابت در تهران 8500 تومان می باشد . در صورتی که هزینه نگهداری هر خط در صورتی که مشترک در دوره قبض خود را پرداخت نکند بالا می باشد و خط او قطع خواهد شد . هم چنین در صورتی که مشترک قبض بالای 80 هزار تومان داشته باشد . ارتباط او با سازمان تنظیم مقررات قطع خواهد شد .

طبق آماری که ملک جعفریان در این نشست خبری داد ، هم‌ اکنون در تهران 2 میلیون و 300 هزار مشترک پهنای باند وجود دارد . یک میلیون و 100 هزار مشترک ، شرکت‌ های FCP از فضای مخابراتی استفاده می‌ کنند . ایشان در خصوص فیبر کشی نیز ادعا کردند که فیبر کشی در کشور پروژه ای سخت و پر هزینه است . ما دوست داریم که آن را توسعه دهیم و در تهران حدود 70 هزار کیلومتر زیر ساخت فیبر نوری را توسعه دادیم و اظهار کرد که امید داریم آن را بیشتر توسعه دهیم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.