مجله سیم کارت

اینترنت رایگان هدیه رایتل به خبرنگاران

0 87

اپراتور رایتل به خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه یک سال اینترنت رایگان هدیه داد . خبرنگاران می توانند از 200 گیگا بایت اینترنت یک ساله این اپراتور بزرگ بهره مند شوند . اپراتور رایتل سومین اپراتور در کشور است . این اپراتور بزرگ با ارائه خدمات متنوع توانست سهم بزرگی از بازار کشور را از آن خود کند . اپراتور رایتل با رایگان کردن تماس های درون شبکه مشترکین سیم کارت های خود توانست تا حد زیادی رضایت مشترکین خود را جلب کند . این اپراتور بزرگ همواره با توجه به مناسبت ها طرح های ویژه ارائه می دهد . این اپراتور در روز خبرنگار از  ارائه 200 گیگا بایت اینترنت یک ساله خبر داد .

اینترنت هدیه رایتل به خبرنگاران

به گزارش روابط عمومی رایتل ( rightel ) ، این اپراتور بزرگ در راستای قدردانی از اصحاب رسانه و تبریک روز خبرنگار به آن ها مانند سال های گذشته برای آن ها هدایای ویژه ارائه کرده است . بر همین اساس طرح هدیه اینترنت یک ساله با حجم 200 گیگابایت برای تمام خبرنگاران فهرست توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فعال می شود . اپراتور رایتل سومین اپراتور برتر در کشور است که با وجود تحریم های سنگین کشور این اپراتور توانست در این شرایط رکورد های بی نظیری را در عمل کرد خود ثبت کند . اپراتور رایتل در دو سال گذشته موفق شد تا رشد چشم گیری داشته باشد و این رشد پایدار بوده است . در سه ماهه نخست سال 1400 نسبت به سال گذشته این اپراتور بزرگ جهش بزرگی داشته است و به سود آوری بالایی رسیده است .

گفتنی است اپراتور رایتل در راستای گسترش فرهنگ همدلی و هم سو با شعار همراه همدل ، مکالمه درون شبکه خود را رایگان کرده است . یعنی تمام افرادی که سیم کارت رایتل دارند برای ارتباط با دوستان رایتلی خود نیازی نیست که هزینه ای پرداخت کنند . برای ارتباط با یکدیگر فقط کافی است که “سیم کارت رایتل” داشته باشند . افرادی که “سیم کارت” رایتل ندارند با خرید سیم کارت رایتل می توانند از تماس های درون شبکه رایگان این اپراتور بزرگ بهره مند شوند . در طرح مکالمه رایگان با فعال‌ سازی طرح مکالمه رایتلی ، می‌ توانید از مکالمه رایگان با رایتلی ‌های سراسر کشور بهره‌ مند شوید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.