مجله سیم کارت

30 درصد ترافیک ایرانسل داخل تولید می شود .

0 25

اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران سعی دارد که تمام هدف گذاری خود را به سمت توسعه خدمات دیجیتال ببرد و همواره در تلاش است تا خدمات دیجیتال را گسترش دهد و از توسعه دهندگان خدمات دیجیتال در کشور نیز حمایت می کند . اپراتور ایرانسل موفق شده است در سال گذشته عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده فناوری 5G را از آن خود کند .
اپراتور "ایرانسل" اعلام کرده است که 30 درصد ترافیک شبکه ایرانسل مربوط به داخل است و در داخل کشور تهیه و توزیع می شود که این موضوع نیز از اهمیت بالایی برخوردار است . اپراتور ایرانسل در راستای توسعه خدمات دیجیتال مجموعه ایرانسل لبز را در تهران راه اندازی کرده است .
به گزارش روابط عمومی ایرانسل دکتر بیژن عباسی آرند صبح روز چهارشنبه 27 اسفند ماه 1399 در پارک علم و فناوری خراسان حضور پیدا کرد و با مدیران پارک و دیگر شرکت ها مذاکره کرد . در این دیدار مدیر و رئیس پارک علم و فناوری از مدیر عامل ایرانسل درخواست راه اندازی مرکز مشابه تهران در مشهد کرد و ایرانسل نیز قول به بررسی این پیشنهاد داد .
مدیر عامل ایرانسل اعلام کرد ، ایرانسل سعی در توسعه خدمات دیجیتال دارد و از توسعه دهندگان آن حمایت می کند و ایرانسل با راه اندازی زیر مجموعه بستر لازم برای مشارکت با استارتاپ ها فراهم کرده است . وی با اشاره به نتیجه ‌بخش بودن سرمایه‌ گذاری ایرانسل در شرکت اسنپ ، از برنامۀ ایرانسل برای اقدام مشابه در سایر حوزه‌ ها ، از جمله در حوزۀ محتوایی خبر داد و اعلام کرد : حجم ترافیک داخلی ایرانسل بیش از سایر اپراتور ها است و در حال حاضر ، بیش از 30 درصد ترافیک شبکۀ ایرانسل ، در داخل کشور تولید و توزیع می‌ شود .
رئیس پارک علم و فناوری خراسان در این دیدار ، با معرفی زیست ‌بوم فناوری ‌اطلاعات و ارتباطات خراسان رضوی و با اشاره به تمرکز استارتاپ‌ های شناخته ‌شدۀ مختلفی ، از جمله استارتاپ‌ های فرهنگی ، در مشهد مقدس ، پایتخت معنوی ایران ، ارتباط هر چه بیشتر پارک علم و فناوری خراسان و شرکت‌ های فناور و دانش ‌بنیان آن ، با ایرانسل را موجب افزایش سرعت رشد شرکت ‌ها در استان دانست و بر گسترش این ارتباط تأکید کرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.