مجله سیم کارت

5 گیگابایت اینترنت ویژه خرید سیم کارت ، مودم و گوشی هوشمند ویرا

0 131

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است و این اپراتور اعلام کرده است با خرید سیم کارت ایرانسل ، خرید مودم و هم چنین خرید گوشی هوشمند ویرا 5 گیگا بایت اینترنت ویژه به خریداران تعلق می گیرد . افراد برای خرید سیم کارت می توانند با توجه به بودجه خود خرید کنند ، افراد برای خرید سیم کارت ایرانسل دائمی باید مبلغ 60 هزار تومان پرداخت کنند و با خرید سیم کارت ایرانسل دائمی ایرانسل 5 گیگا بایت اینترنت هدیه دریافت می کنند .
افراد برای خرید سیم کارت ایرانسل اعتباری باید مبلغ 20 هزار تومان پرداخت کنند و با خرید "سیم کارت ایرانسل اعتباری" ایرانسل 5 گیگا بایت اینترنت هدیه دریافت می کنند . افراد برای "خرید سیم کارت ایرانسل" پیام رسان باید مبلغ 13 هزار تومان پرداخت کنند و با خرید سیم کارت ایرانسل پیام رسان 5 گیگا بایت اینترنت هدیه دریافت می کنند .
خرید بسته های ایرانسل نیز برای افراد 5 گیگا بایت اینترنت هدیه به همراه دارد ، بسته ها شامل :
بسته همراه : افراد برای خرید بسته اینترنت همراه می توانند بر اساس زمان ، بر اساس حجم و هم چنین بسته مناسب با توجه به سیم کارت خود را انتخاب کنند .
بسته ثابت : شما مشترکان می‌ توانید هر یک از بسته ‌های اینترنت نسل 4 ثابت را تنها با چند کلیک ساده و به صورت آنلاین خریداری کنید و هم چنین می توانید توانند بر اساس زمان ، بر اساس حجم و هم چنین بسته مناسب با توجه به سیم کارت خود را انتخاب کنید .
بسته چند کاربره : با استفاده از سرویس حساب چند کاربره می ‌توانید یک حساب اینترنت ایجاد کنید و آن را بین اعضای  خانواده ، دوستان و دیگر کاربران ایرانسلی بدون محدودیت زمانی و مکانی به اشتراک بگذارید . فعال‌سازی با خرید بسته اینترنت چند کاربره از طریق اپلیکیشن ایرانسل ‌من ، یا شماره‌ گیری * 400 * 3 # این سرویس برای شما فعال می شود .
خرید و فعال سازی بسته اینترنت هدیه ایرانسل از طریق فروشگاه اینترنتی ایرانسل امکان پذیر است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.