مجله سیم کارت

7 گیگابایت اینترنت هدیه رایتل

0 705

اپراتور رایتل یکی از اپراتور های برتر در ایران است . این اپراتور بزرگ طرح ویژه رایتل را برای مشترکین سیم کارت خود در استان کرمانشاه ارائه کرده است . رایتل سومین اپراتور برتر در کشور است و مشترکین زیادی دارد . طرح ویژه ای را که اینترنت هدیه رایتل است برای مشترکین کرمانشاهی خود ارائه کرده است .

7 گیگابایت اینترنت هدیه رایتل

این طرح ویژه برای مشترکین رایتلی است که در استان کرمانشاه هستند . فقط تا پایان مرداد ماه 1401 اعتبار دارد . به گزارش روابط عمومی رایتل ( rightel ) ، در راستای توسعه شبکه ، بهبود کیفیت و افزایش سرعت اینترنت رایتل در کرمانشاه ، این اپراتور طرح ویژه خود را ارائه کرد . هدف از ارائه این طرح جلب رضایت مشترکین سیم کارت های خود در استان کرمانشاه است . این طرح شامل کلیه مشترکین سیم کارت های رایتل در کرمانشاه می باشد .

هم مشترکین سیم کارت رایتل دائمی و هم مشترکین سیم کارت رایتل اعتباری می توانند برای فعال سازی اینترنت هدیه رایتل اقدام کنند . در این طرح ، هموطنان کرمانشاهی‌‌ فرصت دارند با ثبت ‌نام و خرید سیم کارت رایتل می توانند از این طرح استفاده کنند . با خرید هر یک از سیم‌ کارت ‌های رایتل تا پایان مرداد ماه چه سیم کارت رایتل دائمی و چه “سیم کارت رایتل اعتباری” ، از 7 گیگا بایت اینترنت بیشتر علاوه بر سایر هدایای همراه سیم کارت بهره‌ مند شوند .

علاوه بر 7 گیگا بایت اینترنت بیشتر برای کرمانشاهیان مشترکین کرمانشاهی می توانند از سایر هدایا با خرید هر سیم کارت رایتل بهره مند شوند . خرید سیم‌ کارت از طریق وب‌ سایت رایتل یا نمایندگان این اپراتور در سراسر استان کرمانشاه امکان‌ پذیر خواهد بود . گفتنی است رایتل ارائه‌ دهنده به ‌صرفه ‌ترین تعرفه اینترنت و مکالمه در کشور است .

نحوه فعال سازی هدیه

متقاضیان با خرید سیم کارت رایتل اعتباری علاوه بر 7 گیگا بایت اینترنت تا 14 گیگا بایت اینترنت هدیه و تا 140 دقیقه مکالمه درون و برون شبکه را دریافت می کنند . امکان انتخاب شماره نیز برای کاربران را نیز فراهم کرده است .
متقاضیان با خرید “سیم کارت رایتل دائمی” علاوه بر 7 گیگا بایت اینترنت تا 50 گیگا بایت اینترنت هدیه و تا 1000 دقیقه مکالمه درون و برون شبکه را دریافت می کنند . امکان انتخاب شماره نیز برای کاربران را نیز فراهم کرده است .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.