مجله سیم کارت

+Edgeگوشی موتورولا

0 29

 MWCموتورولا که قرار بود در نمایشگاه 2020معرفی و رونمایی شود ولی به دلیل شیوع کرونا برگزاری نمایشگاه 2020 لغو شد و موتورولا به تازگی این گوشی خود را معرفی کرده است .
موتورولا طی دو سال گذشته زیاد در زمینه گوشی های هوشمند فعال نبود و بیشتر فعالیت خود را برای ارائه گوشی های اقتصادی گذاشته بود این بار با آمدن اینترنت پرسرعت از این فرصت استفاده کرد و در واقع "موتورولا" با ارائه این گوشی خود را در میان بقیه پرچمداران گوشی های هوشمند قرارداده است و بالاخره بعد از مدت طولانی به این رقابت بازگشت .
 در اینجا به رندر های لو رفته از این گوشی می پردازیم :از زیبایی های موجود در پنل جلویی این مدل بسیار زیاد است و نوبت به پنل پشتی می رسد که یک دوربین سه گانه با ماژول عمودی روی بدنه شیشه ایی تعبیه شده است و در بالای آن یک میکروفون قرار گرفته است برای حذف نویز و جفت دیگر آن در پایین پنل قراردارد .
نمایشگر آبشاری این گوشی باعث زیبایی چشمگیر این گوشی شده است و دوربین سلفی آن از طریق حفره موجود در سمت چپ وبالای صفحه این زیبایی را بیشتر کرده است .
یکی از زیبایی های ظاهری دیگر سری جدید گوشی موتورولا لوگوی موتورولا است که با همون شکل سابق تعبیه شده و تقریبا همه این برند را با این لوگو می شناسند که با یک حلقه ال ای دی احاطه شده است که این احتمال را می دهیم که با وقتی نوتیفیکیشن دریافت می کند شروع به چشمک زدن می کند که در پشت گوشی قرار دارد و معمولا برای کسانی که گوشی های خود را به پشت قرار نمی دهند شاید چنان کاربردی نداشته باشد .
طبق اطلاعات درز پیدا شده نمایشگر این گوشی 6.67  اینچ می باشد و دقت آن فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی تصویر 90 هرتز واز 5 جی پشتیبانی می کند و کی دیگر از ویژگی های آن حافظه داخلی آن است که بین 8 تا 12 گیگا بایت است ودر دو مدل در بازار عرضه می گردد.
و در انتها این گوشی از نسخه 10 اندروید استفاده می کند و انرژی خود را از یک باتری 5170 میلی آمپر ساعتی می گیرد ودر انتها باید بگوییم که از جک 3.5 میلی متری نیز پشتیبانی می کند که در کمال تعجب این جک در یک سال اخیر از گوشی های پرچمدار حذف شده بود ولی الان شاهد اقدام عالی موتورولا هستیم که از این جک استفاده کرده است و فریم بالای گوشی را نیز
برای تعبیه آن در نظر گرفته است .
“  اگر لغو نمی شد احتمالا شاهد رونمایی آن بودیم .MWC 2020 ماه گذشته نمایشگاه

 
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.