مجله سیم کارت

EMUI 10 هواوی مبتنی براندرویدQ خواهد بود

0 82

EMUI 10 هواوی مبتنی براندرویدQ خواهد بود

هواوی همزمان با معرفی سیستم عامل متن باز harmoni OS  ، رابط کاربری مبتنی بر "اندرویدQ"خود را نیز معرفی نمود.رابط کاربری موردنظر EMUI 10 می باشد که دارای ویژگیها و قابلیت های منحصربفرد خواهد بود.

این رابط کاربری مجهز به قابلیت های زبان‌ طراحی بهبودیافته، حالت تاریک گسترده درسطح سیستمی و عملکرد سریع‌تر می باشد و در این تم شاهد تغییرات اساسی در تم کلی خواهیم بود.واسط کاربری EMUI 10 دارای انیمیشن های جذاب و همچنین آیکون های گردتر خواهد بود.و این نسخه به دلیل استفاده از سیستم فایل بهبودیافته‌ی EROFS دارای عملکرد سریع و بهبودیافته و همچنین پاسخگویی بسیار مناسب خواهد بود.

تمام این قابلیت های می تواند گام مثبت دیگری برای کمپانی بزرگ "هواوی" قلمداد شود.در ادامه جالب است بدانید که هواوی جهت بهبود روند فعالیت خود از قابلیت جدیدی با نام Multi Screen Collaboration برای اتصال گوشی‌های هوشمند با کامپیوترهای شخصی نیز رونمائی کرده است.اصلی ترین ویژگی که این قابلیت داراست نحوه سهولت در برقراری ارتباط بی سیم بین کامپیوتر و گوشی می باشد به گونه ای که می توان تمام محتویات گوشی را در کامپیوتر مشاهده نمود.که این کار موجب سهولت در دسترسی به پیام ها و پاسخگویی به آنها و تمام فایلهای موجود را فراهم می نماید.

EMUI 10 هواوی مبتنی براندرویدQ خواهد بود

HiCar یکی دیگر از قابلیتهای استفاده شده توسط هواوی در این رابط کاربری می باشد که امکان اتصال کاربر به سیستم سرگرمی خودرو و کنترل موسیقی آن می باشد.

هواوی گوشی های میت30 خود را با این رابط کاربری معرفی خواهد نمود.و مهمتر از همه این که کاربران هواوی سری "میت 30" از 17 شهریور به‌ نسخه‌ی بتای این رابط کاربری دسترسی خواهند داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.