مجله سیم کارت

جزئیاتی از ایفون2020

0 1

جزئیاتی از ایفون2020

اخیرا اخباری از یک تحلیل گر شناخته شده اپل منتشر شده است که از آینده گوشی های "ایفون" خبر می دهد.خبرها حاکی  از این است که ایفون های 2020  همچنان از ناچ صفحه‌نمایش بهره‌مند خواهند شد اما طراحان تلاش کرده اند تا برای کاهش سایز این ناچ از دوربین جلویی کوچک‌تری استفاده نمایند.همچنین دوربین‌های بدنه پشتی این تلفن‌های همراه نیز با طراحی متفاوتی قابل عرضه می باشد و به احتمال خیلی زیاد مجهز به دوربین هفت گانه می باشد.این گوشی یک نسخه  مخصوص برای عرضه در بازار چین می باشد که در این مدل از فناوری اثر انگشت زیر نمایشگر بجای فناوری تشخیص چهره استفاده می شود.

همچنین  شواهد حاکی از اینست که طراحی ایفون‌های 2020 نسبت به ایفون‌های حال حاضر با تفاوت‌های چشم‌گیری عرضه خواهند شد. اما با این ‌حال نحوه تغییر طراحی این ایفون‌ها که درواقع نسل جدید ایفون‌های X، XS و XR هستند، هنوز مشخص نشده است.

از آنجائیکه کمپانی های سامسونگ و ال جی  اصلی ترین و بزرگترین تامین کنندگان  پنا های اولد ایفون هستند، هم اکنون "اپل" در حال مذاکره با کمپانی های "سامسونگ" و "ال جی" برای تولید کردن صفحه نمایش با نرخ ریفرش‌ریت قابل‌انتخاب 60 و 120 هرتزی می باشد.اپل در نظر دارد از این قابلیت بر روی ایفون های 2020 استفاده نماید.

جزئیاتی از ایفون2020

ناگفته نماند که هم اکنون ipad pro   مجهز به فناوری ProMotion بوده و قادراست نرخ نوسازی را براساس عمر باتری و نیاز عملکرد تنظیم نماید و همچنین با توجه به اینکه ایپدها هنوز هم از فناوریLCD  استفاده می کنند مجهز کردن گوشی ها به فناوری نو‌سازی 120 هرتز می تواند بسیار جدید و حائز اهمیت باشد.

در نهایت با توجه به اینکه قرار است سه مدل ایفون مجهز به صفحه نمایش اولد ارائه شود پس بی شک سایز آنها نیز متفاوت تر و در ابعاد مختلف اینچ، 6.1 اینچ و 6.7 اینچی خواهند شد.تصور می شود که ابعاد 6.1 اینچی مجهز به فناوری"5G" باشد.

پس بهتراست تا زمان ارائه این مدلها شکیبا باشید؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.