TowerTowerTowerTower

قیمت گذاری سیم کارت

از ارزش سیم کارت خود مطلع شو

Smile
قیمت گذاری رایگان
رایگان
خدمات

فقط قیمت گذاری

دقت قیمت گذاری

حدودی

عامل قیمت گذاری

توسط سایت

Smile
قیمت گذاری ویژه
15,000 تومان
خدمات

فقط قیمت گذاری

دقت قیمت گذاری

دقیق

عامل قیمت گذاری

کارشناس

Smile
قیمت گذاری تخصصی
Star
30,000 تومان
خدمات:

قیمت خرید و فروش

دقت قیمت گذاری

دقیق و به روز

عامل قیمت گذاری

کارشناس حرفه ای

چرا سایت سیم کارت؟

سایت سیم کارت یک بستر آنلاین است که سعی در ساده سازی خرید سیم کارت برای خریداران سیم کارت دارد. از طرفی قطعا تلاش های دائمی ما برای فروشندگان سیم کارت مشهود است. چرا که خرید و فروش سیم کارت همواره اولویت اصلی ما بوده است. آمار هم نشان دهنده این ادعا است. تا به امروز 6,568 فروشنده سیم کارت ثبت شده است. 3,578,566 سیم کارت نیز در سایت ما ثبت و فعال است.

قطعا این آمار بی نظیر بی دلیل نبوده است. ما دائما امکانات سایت را بروزرسانی می‌کنیم تا دسترسی کاربران به همه پیش شماره ها به آسانی صورت بگیرد. از طریق قیمت گذاری سیم کارت به کاربران(چه خریدار و چه فروشنده) این تعهد را میدهیم که خط مورد نظرشان به بهترین قیمت مورد خرید و فروش قرار میگیرد.

چرا قیمت گذاری سیم کارت

قیمت گذاری سیم کارت به شما کمک می کند تا از قیمت سیم کارت خود در بازار اطلاع یابید. بحث قیمت گذاری سیم کارت کاری است که کاملا به کارشناسی نیاز داشته و در سایت سیم کارت دات کام این فرآیند توسط کارشناسان مجرب در امر خرید و فروش از سه روش قیمت گذاری رایگان، ویژه و تخصصی تعیین خواهد شد. مشترکان تمام اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل ،سامانتل و تالیا می توانند از این سرویس بهره ببرند. همچنین ثبت درخواست به منظور درج آگهی فروش نبوده و این مشخصات صرفا توسط کارشناس مربوطه بررسی می شود. نحوه قیمت گذاری سیم کارت ها متفاوت می باشد و توسط مرجع خاص و یا مشخصی اعلام نخواهد شد. افراد فعال در حوزه شناس کارت، بر اساس ملاک های مختلفی از جمله نوع سیم کارت ارزش گذاری می کنند که این عوامل به رند و معمولی بودن سیم کارت ها و به اپراتور آن بستگی دارد. برای مثال استعلام قیمت سیم کارت همراه اول با ایرانسل متفاوت می باشد. همچنین تعیین قیمت سیم کارت دائمی و اعتباری و کارکرده نیز با هم تفاوت دارد. تخمین قیمت سیم کارت به نوع شماره سیم کارت (رند و معمولی) کم و زیاد می شود. به صورتی که هر چه شماره شما رندتر باشد از نظر قیمتی گران تر خواهد بود .همچنین سیم کارت دات کام مرجع خرید و فروش سیم کارت رند و کارکرده، می تواند در زمینه تعیین بهای سیم کارت به شما کمک کند. قیمت گذاری ویژه و یا تخصصی شما حداکثر سه ساعت بعد از ثبت برای شما اس ام اس خواهد شد

که اگر وقت نداری، مطلبو کامل بخونی این ویسو گوش کن🌸

چرا قیمت گذاری سایت سیم کارت

قیمت گذاری سیم کارت به شما کمک می کند تا از قیمت سیم کارت خود در بازار اطلاع یابید. بحث قیمت گذاری سیم کارت کاری است که کاملا به کارشناسی نیاز داشته و در سایت سیم کارت دات کام این فرآیند توسط کارشناسان مجرب در امر خرید و فروش از سه روش قیمت گذاری رایگان، ویژه و تخصصی تعیین خواهد شد. مشترکان تمام اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل، سامانتل و تالیا می توانند از این سرویس بهره ببرند. همچنین ثبت درخواست به منظور درج آگهی فروش نبوده و این مشخصات صرفا توسط کارشناس مربوطه بررسی می شود. نحوه قیمت گذاری سیم کارت ها متفاوت می باشد و توسط مرجع خاص و یا مشخصی اعلام نخواهد شد.
افراد فعال در حوزه شناس کارت، بر اساس ملاک های مختلفی از جمله نوع سیم کارت ارزش گذاری می کنند که این عوامل به رند و معمولی بودن سیم کارت ها و به اپراتور آن بستگی دارد. برای مثال استعلام قیمت سیم کارت همراه اول با ایرانسل متفاوت می باشد. همچنین تعیین قیمت سیم کارت دائمی و اعتباری و کارکرده نیز با هم تفاوت دارد. تخمین قیمت سیم کارت به نوع شماره سیم کارت (رند و معمولی) کم و زیاد می شود. به صورتی که هر چه شماره شما رندتر باشد از نظر قیمتی گران تر خواهد بود. همچنین سیم کارت دات کام مرجع خرید و فروش سیم کارت رند و کارکرده، می تواند در زمینه تعیین بهای سیم کارت به شما کمک کند.

خرید سیم کارت ایرانسل از سایت معتبر

قیمت گذاری سیم کارت چگونه انجام می­شود؟

تخمین و قیمت گذاری سیم کارت برای کسی که بخواهد سیم کارت خود را بفروشد یک دغدغه مهم محسوب می شود. در صورتی که خط رند باشد، این سیم کارت ایرانسل دغدغه بیشتر می باشد. زیرا یافتن بهترین قیمت، سامانتل، تالیا و دیگر سیم کارت های رند کار نسبتا دشوارتری می باشد و نیاز به تجربه بالایی خواهد داشت.
قبل از این که بگوییم چگونه و از کجا باید قیمت شناس کارت مورد نظر خود را تعیین کنید، نیاز است بدانید که قیمت گذاری سیم کارت به چه صورت است.
عوامل مختلفی می­تواند ارزش سیم کارت را تحت تاثیر قرار دهد. نوع رندی و کارکرده یا صفر بودن آن از جمله مهم­ترین عواملی می باشند که بر روی بهای سیم کارت تاثیر می­گذارند. اما تعیین میزان تاثیر هر یک، یک کار کاملا تخصصی و حرفه‌ای می باشد. و نیاز است تا بر اساس تخصص و تجربه قیمت گذاری انجام شود.
نکته مهم دیگری نیز وجود دارد و آن هم اهمیت میزان تقاضا و کشش بازار می باشد که می­تواند بهای سیم کارت را به میزان زیادی تحت تاثیر قرار دهد.
بنابراین برای قیمت گذاری لازم است تا از قیمت های بازار نیز اطلاع داشته باشید. ارزیابی های سیم کارت، به ویژه بهترین قیمت سیم کارت دائمی همراه اول و 0912 واقعا پیچیده می باشد به طوری که استعلام قیمت یک سیم کارت می­تواند بر اثر نوسانات بازار، تغییرات فراوانی داشته باشد. به همین سبب اغلب فعالان بازار سیم کارت، به دنبال راهی برای تعیین بهترین قیمت خط همراه اول، ایرانسل و دیگر سیم کارت­ها در بازار معاملات سیم کارت می باشند.

فاکتورهای موثر در بهای سیم کارت

به صورت کلی برای محاسبه آنلاین قیمت سیم کارت، چند فاکتور اساسی نقش اصلی را ایفا می کنند. که بر قیمت تعیین شده نهایی سیم کارت تاثیر مستقیم دارند. هرکدام از اپراتورهای تلفن همراه ایران از ابتدای فعالیت خود تعدادی پیش شماره را مختص خود کرده اند. برای مثال اپراتور همراه اول برای یک یا چند استان، از یک پیش شماره خاص استفاده کرده و شماره های ارائه شده در هر استان، بر اساس این پیش شماره می باشد.
به عنوان مثال پیش شماره تهران 0912 و پیش شماره اصفهان و یزد و بخش هایی از کرمان و خراسان جنوبی، 0913 می باشد. در اپراتور همراه اول، پیش شماره 0912 دارای بیشترین ارزش و در ایرانسل نیز 0935 یا 0900 دارای بیشترین ارزش می باشند.
به طور کلی هرکدام از فاکتورهای ارزش گذاری، به تنهایی قیمت نهایی را تعیین نمی کنند. به عنوان مثال یک سیم کارت رند با کد بالا ممکن است از یک سیم کارت معمولی با کد پایین ارزش بیشتری داشته باشد.

  • شاید بتوان گفت که موثر ترین فاکتور در قیمت گذاری سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول، قدیمی و معتبر بودن پیش شماره تهران می باشد. البته فاکتور کد و رند بودن .هم در تعیین ارزش سیم کارت همراه اول موثر می باشد
  • تخمین قیمت سیم کارت در اپراتور ایرانسل هم موثرترین فاکتورها در، پیش شماره، رند بودن و داشتن قابلیت ها و امکانات خاص برای آن می باشد. شرکت سامانتل یکی دیگر از اپراتور های سیم کارت می باشد که فعالیت خود را با سرمایه گذاری چندین شرکت بزرگ از جمله بانک سامان و بیمه سامان سیم کارت سامانتل آغاز کرده است. به عنوان یکی از جاذبه های خرید میتوان به این اشاره کرد که شما خواسته یا ناخواسته صاحب یک سیم کارت سامانتل رند می شوید.
  • در حال حاضر خرید سیم کارت دائمی رایتل با پیش شماره ی 0920 و سیم کارت اعتباری رایتل با پیش شماره های 0921 و 0922 امکان پذیر می باشد. رندی سیم کارت عامل اصلی بهاگذاری در این اپراتور است.
  • خط های گردشگری تالیا با هدف دسترسی راحت، سریع و ارزان، مناسب مسافرین ورودی به مرز‌های جغرافیایی با ارائه خدمات تلفن همراه، ارائه می شود. سیم کارت تالیا معمولا ارزان هستند.
  • سیم کارت شاتل موبایل با پیش شماره 0998 به صورت دائمی و اعتباری قابل خریداری هستند. در این مدل سیم کارت نیز رندی خط بسیار مهم است.

عوامل موثر در ارزش گذاری سیم کارت

نکته دیگری که در تعیین ارزش سیم کارت ها تاثیر گذار است، صفر، کارکرده یا در حد صفر بودن سیم کارت ها می باشد.
به طور معمول تفاوت قیمتی بین آن ها وجود دارد. همچنین سیم کارت های صفر با شماره های معمولی معمولا ۳۰ درصد گران تر از سیم کارت های کارکرده معمولی می باشند. فروشندگان و خریداران سیم کارت ها در رقابت قیمت هستند و همین سبب می شود که قیمت آن ها به صورت غیر عادی بالا نرود.

اساس نرخ قیمت خط رند

در بازار امروز فروش و خرید سیم کارت رند، با ملاک و معیارهای گوناگونی از سوی کارشناسان تعیین و بررسی می شود.

  • نوع اپراتور

    وضعیت امروز خطوط رند که در مقایسه با شماره‌های مشابه از اپراتورهای گوناگون، سیم کارت‌های همراه اول با قیمت‌های بیشتری محاسبه می شوند. در واقع آنچه امروز مشاهده می‌کنیم این است که انتخاب نوع اپراتور تأثیر مستقیمی بر روی ارزش سیم کارت ها دارد. اگر شما به دنبال خرید یک شماره رند با صرفه‌جویی در هزینه‌ها هستید،می‌توانید از دیگر اپراتورها خرید کنید.
    اما اگر برای شما اهمیت دارد که از خدمات اپراتور همراه اول استفاده کنید تا شماره شما دارای اعتبار و ارزش بیشتری ‌باشد، می‌بایست از سیم کارت های همراه اول بهره ببرید. همچنین همراه اول معروف ترین اپراتور موجود در کشور می باشد که سیم کارت های خود را از پیش شماره 0912 آغاز کرده و سپس در سراسر کشور با سایر پیش شماره‌ها گسترش یافته است.

  • سیم کارت اعتباری یا دائمی

    بحث اعتباری و دائمی بودن سیم‌کارت، علاوه بر اینکه بطور طبیعی باعث افزایش قیمت سیم کارت می شود، نشان دهنده اعتبار و ارزش فرد در فعالیت‌های تجاری می باشد. به طور کلی سیم کارت های دائمی دارای قیمتی چندین برابر سیم‌ کارت های اعتباری هستند.
    البته امروزه سیم کارت های اعتباری هم قابلیت تبدیل به دائمی شدن با همان شماره را دارند. شما نیز می توانید قیمت سیم کارت دائمی سامانتل و دیگر اپراتورها را بررسی و خریداری نمایید.

  • سیم کارت صفر و یا کارکرده

    در خرید و فروش خط های های رند موجود در کشور، این فاکتور مهم یکی از ملاک‌های تعیین ارزش سیم کارت است. قطعا صفر یا کارکرده بودن سیم کارت اهمیت بسزایی در ارزش آن خواهد داشت. همچنین شما می توانید قیمت سیم کارت رایتل کارکرده را مشاهده و با دیگر اپراتور ها مقایسه نمایید.

  • کد سیم کارت

    در تعیین قیمت خطوط رند و مخصوصاً قیمت سیم کارت رند 0912 کدهای 0 تا 9 بعد از پیش شماره، در ارزش گذاری نقش بسیار مهمی ایفا می کنند. این کدها نشان دهنده سال فروش و ارائه سیم کارت ها هم می باشند. هر چه قدمت یک سیم کارت بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.
    سیم کارت 0912 علاوه بر تهران، حتی در سایر نقاط کشور هم طرفداران فراوانی دارد. شما می توانید برای تعیین قیمت سیم کارت های رند ایرانسل و همراه اول به سایت سیم کارت دات کام مراجعه نمایید.

طبق مطالبی که گفته شد، سیمکارت 0912 یکی از بهترین و محبوب‌ترین سیم کارت ها می باشد. ما در مجموعه تخصصی سیم کارت دات کام به شما اطمینان خاطر می‌دهیم که بتوانیم بهترین قیمت گذاری سیم کارت رند مناسب کسب و کار شما را ارائه کنیم. علاوه بر اعتبار شخصی و اجتماعی سیم کارت رند برای اشخاصی که ارتباطات تلفنی فراوانی دارند، این سیم کارت به برندسازی نیز کمک زیادی خواهد کرد.

اپراتور نوع سیم کارت قیمت (تومان)
همراه اول دائمی شروع از 200,000 تومان
همراه اول سیم کارت های اعتباری شروع از 100,000 تومان
ایرانسل سیم کارت های دائمی شروع از 200,000 تومان
ایرانسل سیم کارت های اعتباری شروع از 100,000 تومان
رایتل سیم کارت های دائمی شروع قیمت از 150,000 تومان
رایتل اعتباری شروع قیمت از 75,000 تومان
تالیا سیم کارت های دائمی شروع قیمت از 100,000 تومان
تالیا سیم کارت های اعتباری شروع قیمت از 50,000 تومان
شاتل سیم کارت های دائمی شروع از 150,000
شاتل سیم کارت های اعتباری شروع قیمت از 24,000 تومان
خرید سیم کارت همراه اول0912

سخن پایانی

ما در این مقاله اطلاعاتی از سیم کارت های دائمی و اعتباری، رند و کارکرده و استعلام قیمت آن ها برای آن دسته از عزیزانی که قصد خرید و یا فروش سیم کارت را دارند قرار داده ایم. همچنین اطلاعات مفیدی از نحوه قیمت‌گذاری سیم کارت رند در اختیار شما قرار داده ایم و شما را با مهم ترین ویژگی هایی که باعث می شود یک سیم کارت ارزش گذاری شود آشنا کرده ایم. برای اطلاع از قیمت گذاری انواع سیم کارت، خرید اقساطی سیم کارت و کارشناس قیمت سیم کارت ، سایت سیم کارت دات کام را مشاهده نمایید.