TowerTowerTowerTower

قیمت گذاری سیم کارت

از ارزش سیم کارت خود مطلع شو
Smile
قیمت گذاری رایگان
رایگان
خدمات

فقط قیمت گذاری

دقت قیمت گذاری

حدودی

عامل قیمت گذاری

توسط سایت

Smile
قیمت گذاری ویژه
15,000 تومان
خدمات

فقط قیمت گذاری

دقت قیمت گذاری

دقیق

عامل قیمت گذاری

کارشناس

Smile
قیمت گذاری تخصصی
Star
30,000 تومان
خدمات:

قیمت خرید و فروش

دقت قیمت گذاری

دقیق و به روز

عامل قیمت گذاری

کارشناس حرفه ای

چرا سایت سیم کارت؟

سایت سیم کارت یک بستر آنلاین است که سعی در ساده سازی خرید سیم کارت برای خریداران سیم کارت دارد. از طرفی قطعا تلاش های دائمی ما برای فروشندگان سیم کارت مشهود است. چرا که خرید و فروش سیم کارت همواره اولویت اصلی ما بوده است. آمار هم نشان دهنده این ادعا است. تا به امروز 6,568 فروشنده سیم کارت ثبت شده است. 3,578,566 سیم کارت نیز در سایت ما ثبت و فعال است.

قطعا این آمار بی نظیر بی دلیل نبوده است. ما دائما امکانات سایت را بروزرسانی می‌کنیم تا دسترسی کاربران به همه پیش شماره ها به آسانی صورت بگیرد. از طریق قیمت گذاری سیم کارت به کاربران(چه خریدار و چه فروشنده) این تعهد را میدهیم که خط مورد نظرشان به بهترین قیمت مورد خرید و فروش قرار میگیرد.

چرا قیمت گذاری سیم کارت

قیمت گذاری سیم کارت به شما کمک می کند تا از قیمت سیم کارت خود در بازار اطلاع یابید. بحث قیمت گذاری سیم کارت کاری است که کاملا به کارشناسی نیاز داشته و در سایت سیم کارت دات کام این فرآیند توسط کارشناسان مجرب در امر خرید و فروش از سه روش قیمت گذاری رایگان، ویژه و تخصصی تعیین خواهد شد. مشترکان تمام اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل ،سامانتل و تالیا می توانند از این سرویس بهره ببرند. همچنین ثبت درخواست به منظور درج آگهی فروش نبوده و این مشخصات صرفا توسط کارشناس مربوطه بررسی می شود. نحوه قیمت گذاری سیم کارت ها متفاوت می باشد و توسط مرجع خاص و یا مشخصی اعلام نخواهد شد. افراد فعال در حوزه شناس کارت، بر اساس ملاک های مختلفی از جمله نوع سیم کارت ارزش گذاری می کنند که این عوامل به رند و معمولی بودن سیم کارت ها و به اپراتور آن بستگی دارد. برای مثال استعلام قیمت سیم کارت همراه اول با ایرانسل متفاوت می باشد. همچنین تعیین قیمت سیم کارت دائمی و اعتباری و کارکرده نیز با هم تفاوت دارد. تخمین قیمت سیم کارت به نوع شماره سیم کارت (رند و معمولی) کم و زیاد می شود. به صورتی که هر چه شماره شما رندتر باشد از نظر قیمتی گران تر خواهد بود .همچنین سیم کارت دات کام مرجع خرید و فروش سیم کارت رند و کارکرده، می تواند در زمینه تعیین بهای سیم کارت به شما کمک کند. قیمت گذاری ویژه و یا تخصصی شما حداکثر سه ساعت بعد از ثبت برای شما اس ام اس خواهد شد