مجله سیم کارت

خرید سیم کارت دائمی همراه اول تنها با صد هزار تومان

0 1,058

 با آغاز فصل تابستان “همراه اول” با طرحی استثنایی وارد کار شد . این طرح در اختیار تمام افراد بوده و هر کس به راحتی می تواند از آن استفاده نماید . همراه اول می خواهد با افزایش سیم کارت های خود هم چنان به عنوان اولین اپراتور پیشتاز باشد . بنابراین با تخفیف 40 درصدی سیم کارت های دائمی خود سعی بر اجرایی شدن هدف مهم خود دارد . شرایط خرید سیم کارت دائمی همراه اول در ین طرح به این شکل می باشد . که هر کاربری تنها با صرف هزینه صد هزار تومان و از تاریخ 1 تیرماه 98 لغایت 31 شهریور 98 از این طرح استفاده نماید.

خرید سیم کارت دائمی همراه اول

کاربران باید در نظر داشته باشند که علاوه بر برخورداری از تخفیف 40 درصدی از امکانات دیگری شامل طرح خوش آمد 1000 شامل 1000 پیامک ، 1000 دقیقه مکالمه داخل شبکه و اینترنت نا محدود به مدت یک هفته و تخفیف مکالمه به مدت 90 روز پس از اتمام این طرح استفاده کنند. بایستی کاربران در نظر داشته باشند که جهت بهره مندی از این طرح بایستی در زمان اعلامی اقدام به “خرید سیم کارت” نمائید تا بتوانید از این امکانات استفاده نمائید . هم چنین باید در نظر داشته باشید که این طرح به آن دسته از کاربرانی تعلق می گیرد . که از طریق سیم کارت دائمی طرح 20 موفق به خرید سیم کارت خود باشند . یا این که به صورت بروز و آنلاین “سیم کارت” خود را خریداری کرده باشند .

هم چنین به افرادی که از طریق سامانه گلچین سیم کارت خود را تهیه کرده باشند تعلق می گیرد . پس بی شک باید بدانید مراکزی که این خدمات را در اختیار شما قرار می دهند . عبارتند از فروشگاه های همراه اول ( MCI ) ، سامانه گلچین و فروشگاه آنلاین اپراتور اول تلفن همراه می باشند . در ادامه نکته ای که بسیار جالب و هیجان انگیز می باشد این است که آن دسته از مشترکینی که قبلا از طریق سیم کارت های طرح 20 اقدام به خرید اقساطی سیم کارت کرده بودند . تا کنون موفق به پرداخت آن نشده اند می توانند با مراجعه حضوری به مراکز اعلامی همراه اول مابقی اقساط خود را با قیمت جدید اعلامی برای این طرح پرداخت نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.