مجله سیم کارت

سرویس همراهان اول همراه اول

0 3,344

سرویس همراهان اول همراه اول برای آن دسته از کاربرانی است که سیم کارت همراه اول دائمی دارند . مشترکین همراه اول که سیم کارت همراه اول دائمی دارند فقط می توانند از این سرویس استفاده کنند . باید توجه داشته باشند که برای استفاده از این سرویس حتما اقدام به فعال سازی آن کنند . اپراتور “همراه اول” اولین و بزرگ ترین اپراتور در کل کشور است و خدمات زیادی را به مشترکین خود ارائه کرده است .
سرویس همراهان اول همراه اول

سرویس همراهان اول ویژه مشترکین دائمی

سرویس همراهان اول ویژه مشترکین “سیم کارت همراه اول دائمی” سرویسی است که مشترک به ازای کلیه مکالمات داخل شبکه با 1 تا 5 نفر از دوستان و آشنایان و همکاران خود ، تخفیف دریافت کنند . از تخفیف خود استفاده و نهایت لذت را ببرند . در ابتدا مشترکین سیم کارت همراه اولی که متقاضی استفاده از این سرویس هستند باید اقدام به فعال سازی کنند . مشترکین با استفاده از سامانه همراه من می توانند این سرویس را فعال کنند . یا با ارسال یک پیامک خالی یا هر پیامک دیگر به سر شماره 8920 با این سرویس آشنا شوند . بعد از ارسال پیامک متن  ( مشترک گرامی برای فعال سازی سرویس همراهان اول و بهره مندی از 10 درصد تخفیف در مکالمه با 5 شماره همراه اول و تلفن ثابت ،عدد 1 را ارسال کنید .

پس از فعال سازی این سرویس تا 3 ماه فعال بوده و هزینه افزودن و جابجایی هر شماره 4500 ریال می باشد.) برای مشترک “سیم کارت” همراه اول ارسال می گردد .مشترک با ارسال عدد 1 به شماره 8920 سرویس برای 3 ماه برای مشترک فعال و این موضوع به صورت پیامک (مشترک گرامی سرویس همراهان اول تا ساعت 00:00 روز 0000/00/00 برای شما فعال گردید) به اطلاع مشترک خواهد رسید . مشترکین تا 5 شماره همراه اول یا تلفن ثابت (داخل شبکه ) را از طریق ارسال پیامک مربوطه اعلام کرده (لیست همراهان اول) و در طول 3 ماه با ازای کلیه مکالمات خود با این شماره ها 10 درصد تخفیف دریافت می کنند . این تخفیفات تنها بر روی مکالمات با اعضا لیست همراهان اول اعمال و شامل سرویس های پیامک ، MMS یا GPRS نمی شود . هم چنین مشترکین در هنگام رومینگ تخفیفی بابت این سرویس دریافت نمی کنند .

نحوه فعال سازی

زمانی که مشترک سرویس همراهان اول همراه اول ( MCI ) را فعال کرد . پیامک راهنمای استفاده برای مشترک ارسال می گردد که در صورتی که مشترک می خواهد اقدام به فعال ساری کند . عدد 1 ، اضافه کردن به لیست عدد 3 ، جایگزین کردن شماره عدد 4  ، غیر فعال سازی عدد 5 ، پاک کردن عدد 6 و در صورت مشاهده لیست عدد 0 را به 8920 ارسال کند . افزودن و جایگزینی هر شماره جدید در لیست همراهان اول مبلغ 450 تومان برای مشترکین هزینه خواهد داشت. این مبلغ بر روی قبض مشترکین ارائه خواهد شد . حذف عضو هزینه ای برای مشترک به همراه ندارد .

مشترکین تنها می توانند شماره های همراه اول و تلفن ثابت را در لیست همراهان خود قرار دهند . به این ترتیب ، دستورهای اضافه و جایگزینی شماره های به جز این دو دسته ، از جمله شماره های سایر اپراتور ها و یا سایر کشور ها ( مکالمات خارجی ) پذیرفته نشده است . پیام مربوطه به مشترک ارسال خواهد شد . سرویس 3 ماه پس از فعال سازی به صورت خودکار غیر فعال می شود . 72 ساعت و 24 ساعت پیش از پایان مهلت اعتبار سرویس ، پیامک هایی به منظور اطلاع رسانی به مشترک ارسال خواهد شد . پس از غیر فعال سازی خودکار سرویس ، لیست همراهان اول مشترک پاک خواهد شد .

سرویس همراهان اول ویژه مشترکین اعتباری

مشترکین اعتباری می توانند با استفاده از این سرویس 10 شماره “همراه اول” و ثابت ( حداکثر 5 شماره تلفن ثابت ) را در لیست همراهان اول خود قرار می دهند . در مدت زمانی سه ماه از 10% تخفیف در مکالمه با این شماره تلفن ها بهره مند گردند . روش های تلفن گویای 444 ( IVR ) ، پیام کوتاه ( SMS )، کد های میان بر (USSD) و پرتال همراه اول این امکان را به مشترکین می دهد . تا با انتخاب ساده ترین و مناسب ترین روش بتوانند از این سرویس استفاده نمایند . مشترکین تلفن همراه اعتباری می توانند تمامی شماره تلفن های همراه اول با پیش شماره 91 و شماره تلفن های ثابت را به لیست همراهان اول خود اضافه نمایند.

.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.