مجله سیم کارت

طرح ویژه بازگشایی مدارس همراه اول

0 11,253

اپراتور همراه اول ( MCI ) با آغاز ماه مهر و باز شدن مدارس و دانشگاه ها بستری را فراهم کرده . تا دانش آموزان و دانشجویان به محتوا های آموزشی مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند . این طرح ویژه باز گشایی مدارس و دانشگاه ها می باشد . اپراتور همراه اول در همین راستا سرویس اینترنت دانش آموزی را فراهم کرده که این سرویس فضای امنی را ایجاد می کند . تا دانش آموزان بتوانند به محتوا های مورد نیاز خود که برای آن ها ارائه شد دسترسی پیدا کنند . دیگر والدین از دسترسی فرزندان خود به فضای امن اینترنت اطمینان حاصل کنند . در حال حاضر تعرفه استفاده از شبکه شاد برای کلیه مشترکین “همراه اول” رایگان می باشد .

کلیه مشترکین همراه اول هم مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و هم مشترکین سیم کارت همراه اول اعتباری به جز مشترکین سیم کارت انارستان می توانند این سرویس را فعال کنند . مشترکین برای استعلام وضعیت سرویس باید کد دستوری # 130 * 100 * را از سیم کارت همراه اول خود شماره گیری کنند . استعلام بگیرند که این سرویس برای سیم کارت آن ها فعال است . مشترکینی که این سرویس را فعال ندارند برای فعال سازی کد دستوری # 131 * 100 * . برای غیر فعال سازی کد دستوری # 132 * 100 * . برای راهنما کد دستوری # 139 * 100 * را شماره گیری کنند .

در صورتی که مشترک سرویس اینترنت دانش‌ آموزی خود را فعال و یا غیر فعال کند . هدیه های اینترنت فعال و یا رزرو مشترک هیچ گونه تغییری نخواهد داشت . با فعال سازی و یا غیر فعال سازی سرویس اینترنت دانش آموزی ، تعرفه و نحوه محاسبه هزینه اینترنت تعرفه آزاد و یا طرح اینترنت تغییری نخواهد کرد .

سرویس اینترنت دانش آموزی

سرویس اینترنت دانش آموزی دسترسی به یک سری از محتوا ها را برای دانش آموزان آزاد گذاشت . این محتوا ها شامل : شبکه شاد ، شبکه روبیکا ، بله ، گپ ، بیسفون ، آی گپ ، لنزور ، سروش ، ایتل و سیستم های آموزش مجازی دانشگاه ها و مراکز آموزش منتخب می باشد .
سیم کارت انارستان همراه اول ، “سیم کارت همراه اول اعتباری” رایگان است که برای سنین 6 تا 18 سال در نظر گرفته شده است و والدین می توانند برای ایجاد امکان استفاده از فضای اینترنتی سالم و مطمئن و متناسب با نیاز مندی های دانش آموزان ، این سیم کارت را برای فرزندان خود تهیه کنند و از امکانات ویژه این سیم کارت بهره مند شوند . جهت اطلاع از جزئیات سیم کارت انارستان به سیم کارت کودک و نوجوان انارستان مراجعه فرمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.