مجله سیم کارت

قرعه کشی بزرگ همراه اول

0 1,409

روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار مخابرات ایران اعلام کرد که با خرید و فعال سازی “سیم کارت همراه اول” می توانید در قرعه کشی همراه اول شرکت کنید . تمام مشترکین همراه اول که سیم کارت همراه اول دارند می توانند در این قرعه کشی شرکت کنند . نیاز به فعال سازی ندارد و به صورت پیش فرض روی سیم کارت های همراه اول فعال است . شماره کلیه مشترکین به صورت خودکار در لیست قرعه کشی قرار می گیرد . در صورت عدم تمایل به شرکت در قرعه کشی همراه اول ، امکان خروج از طرح برای مشترکین فراهم می باشد .

زمان قرعه کشی همراه اول

این طرح از تاریخ 01/05/99 شروع و تا 30/10/99 مهلت دارد . مشترکین با خرید حجم های اینترنت “همراه اول” و یا طرح های مکالمه می توانند هر ماه به قید قرعه به 20 نفر مبلغ 500 میلیون ریال جایزه تعلق می گیرد . قرعه کشی های همراه اول به صورت ماهیانه است . شما می توانید یکی از برندگان 20 جایزه 50 میلیون تومانی کمک هزینه خرید لوازم خانگی داخلی شوید .

این قرعه کشی بزرگ به صورت امتیازی نیست . هر مشترک دارای یک شانس برای برنده شدن می باشد . چنان چه مشترکین به هر دلیل از خروج منصرف و تمایل به ورود مجدد به طرح را داشته باشند ، این امکان نیز برای ایشان فراهم می باشد . اما پس از ورود مجدد ، سوابق فعال سازی یا خرید طرح های قبلی که مشمول قرعه‌ کشی می شد ، در نظر گرفته نمی ‌شود . مشترک لازم است مجددا یکی از انواع طرح ها را خریداری نماید تا مشمول قرعه‌ کشی گردد .

در صورتی که فردی سیم کارت همراه اول جدید دائمی و یا اعتباری فعال کرده باشد و یا یکی از طرح های مکالمه یا پیامک را خریداری کرده باشد ، می تواند در قرعه کشی شرکت کند . چنان چه مشترک برای شماره دیگری طرح خریداری نماید امتیاز خرید طرح برای شماره ای که طرح برایش خریده ، منظور می گردد . نه شماره ای که طرح را خریداری نموده است . در صورت تغییر نام “سیم کارت” ، مشخصات مالک اول از فایل مشمولین خارج می گردد . مشترک مالک جدید ، به جهت این که دایری جدید محسوب است ، مشمول قرعه کشی می شود . مشترک واجد شرایط ، صرفا در قرعه کشی مربوط به همان ماه شرکت می کند و برای شرکت در قرعه کشی همراه اول ماه های بعد ، لازم است مجددا امتیاز کسب نماید .

نحوه اعلام اسامی برندگان

اسامی و مشخصات برندگان به صورت ماهیانه در پرتال همراه اول ( MCI ) اعلام می گردد . برندگان تا پایان تابستان 1400 می توانند برای دریافت جایزه خود به مراکز اعلامی مراجعه نمایند . در غیر این صورت ، موضوع لغو می گردد . مشترکین همراه اول برای استعلام وضعیت خود باید کد دستوری # 350 * 10 * را شماره گیری کنند و برای خروج از قرعه کشی کد دستوری # 355 * 10 * و برای ورود مجدد کد دستوری # 351 * 10 * را شماره گیری کنند و برای کسب اطلاعات و راهنما در خصوص این طرح باید کد دستوری # 359 * 10 * را شماره گیری کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.