مجله سیم کارت

گوشی میان رده سامسونگ با دوربین سه گانه معرفی می شود

0 2,436

گوشی میان رده سامسونگ با دوربین سه گانه معرفی شد

همانطور که می دانید خدمات ارزنده “سامسونگ” اینروزها قابل تقدیر و تحسین می باشد. این کمپانی کره ای با خدمات منحصر به فرد خود در به اهداف خود پا فشاری می کند . تا جایی که چندی پیش اعلام کرد که قصد دارد تبلت میان رده با مشخصات منحصر به فرد و قابلیت های فراوان تولید نماید . در حین اخبار مطلع شدیم که سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی A50 خود را به عنوان گوشی میان رده و با کیفیت بالا و قیمت مناسب منتشر نماید . مشخصات گوشی نشان می دهد که این محصول سامسونگ دارای دوربین سه گانه می باشد . که نسبت به گوشی های میان رده کمپانی های دیگر بعنوان امتیازی خاص تلقی می شود.

گوشی میان رده سامسونگ با سه دوربین که نسبت به گوشی های میان رده کمپانی های دیگر بعنوان امتیازی خاص تلقی می شود.

امتیازی که برای دوربین این مدل گوشی ها در نظر گرفته شده است 83 می باشد که می تواند با پرچم داران قدیمی بعضی از کمپانی ها مانند ال جی ،نوکیا و “ایفون” 7 رقابت کند . در حقیقت این امتیاز برای یک گوشی میان رده به عنوان امتیازی بالا محسوب می باشد . دارای نقاط قوت خوبی از جمله نور خوب در عکاسی ، طیف رنگی دینامیکی مناسب و هم چنین تنوع رنگ بالا می باشد . امتیاز دیگری که این مدل دارد وایت بالانس مناسب و خوب برای آن می باشد .

گوشی میان رده سامسونگ با دوربین سه گانه معرفی می شودحال نقاط ضعفی که شامل دوربین این گوشی می باشد اینست که طبق گزارشات جزئیات و سطح فوکوس و همچنین دقت دوربین در شب دچار مشکل بوده است . رنگ‌ های سبز و صورتی نیز در تمام دچار مشکل بوده و به درستی قابل ثبت نمی باشند . در واقع همین مشکل فوکوس موجب این است که فیلم برداری این گوشی نتواند امتیاز بالایی کسب نماید . در حقیقت این گوشی مشکلاتی مانند جزئیات در فیلم‌ برداری ، فرآوری رنگ‌ ها و سیستم کاهش نویز دارد که علل اصلی در ضعیف عمل کردن دوربین های گوشی گلکسی A50 دارد.

حال با تمام این تفاسیر باید تا اعلام رسمی و رفع مشکلات دوربین این گوشی میان رده سامسونگ منتظر بمانیم.
راستی شما درباره گوشی های میان رده سامسونگ چه فکر می کنید؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.