مجله سیم کارت

هدیه خرید غیرحضوری سیم کارت های رایتل

0 5,006
به گزارش روابط عمومی رایتل ، تمامی علاقه مندان به خرید سیم کارت های رایتل می توانند به آسانی و در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق مراجعه به وب‌ سایت رایتل ، نسبت خرید غیرحضوری سیم کارت رایتل و دریافت رایگان سیم کارت اقدام کنند . گفتنی است برای خرید غیرحضوری سیم کارت رایتل لازم است علاقه مندان به وب سایت رایتل به آدرس www.rightel.ir مراجعه کنند . با ورود به سامانه ثبت‌ نام و خرید سیم‌ کارت نسبت به انتخاب نوع طرح و پس از آن وارد نمودن استان ، شهر ، کد ملی و در نهایت انتخاب محصول اقدام نمایند . در این مرحله می توان به ‌سادگی و با انتخاب سه ویژگی ، محصول مورد نیاز خود را انتخاب کرد .

مراحل خرید غیرحضوری سیم کارت رایتل

علاقه مندان به “خرید سیم کارت” غیر حضوری در مرحله اول ، یکی از انواع سیم کارت های دائمی ، دیتا و یا اعتباری را جهت خرید انتخاب نموده . سپس در مرحله دوم و در بخش انتخاب سرعت ، یکی از سرعت های 128 کیلوبیت بر ثانیه و 1024 کیلوبیت بر ثانیه را انتخاب می نمایند .
شایان ذکر است در صورت انتخاب سیم کارت دیتا مرحله سومی نیز وجود دارد . که طی آن چنان چه تمایل به استفاده از دانگل یا وای فای رایتل را داشته باشند . می‌ توانند مودم نسل سوم دلخواه خود را نیز انتخاب نمایند .
در این روش وجه مربوط به “خرید سیم کارت” به صورت اینترنتی پرداخت می شود . علاقه مندان می توانند با کلیه کارت های بانکی عضو شتاب و با انتخاب یکی از گزینه های پرداخت آنلاین ، به‌ صورت اینترنتی پرداخت خود را انجام دهند .

گفتنی است پس از طی روند فوق ، محصول درخواستی به آدرس مندرج در فرم ورود اطلاعات ارسال خواهد شد . هم چنین جهت اطلاع از وضعیت مرسوله پستی ، می توان با مراجعه به وب‌ سایت رایتل . قسمت رهگیری سیم‌ کارت‌ ها ، کد رهگیری پستی مرسوله خود را دریافت نمود . با مراجعه به سامانه رهگیری مرسولات پستی شرکت پست ، از آخرین وضعیت ارسال آن مطلع شد .

تمامی علاقه مندان به خرید سیم کارت های رایتل می توانند به آسانی و در کوتاه ترین زمان ممکن . ازطریق مراجعه به وب‌ سایت رایتل ، نسبت به خرید غیر حضوری و دریافت رایگان “سیم کارت” اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.