مجله سیم کارت

هدیه تولد رایتل

2 1,244

رایتل اپراتور برتر در حوزه ارتباطات است و خدمات ارزشمند زیادی در این حوزه کرده است . همیشه طرح ها و پیشنهاد های جذابی برای مشترکین خود دارد و این طرح ها برای تمام افرادی است که سیم کارت رایتل دارند . افرادی که “سیم کارت رایتل” ندارند ، با مراجعه به سایت رایتل و یا مراکز فروش رایتل و نمایندگی ها رایتل می توانند برای خرید سیم کارت رایتل اقدام کنند . یکی از اقدامات جذاب و جالب رایتل برای مشترکین خود این است ، که این اپراتور در روز تولد مشترکین خود ، به آن ها هدیه تولد اهدا می کند .

هدیه تولد رایتل

روابط عمومی اپراتور “رایتل” اعلام کرد : کلیه مشترکین سیم کارت دائمی رایتل و مشترکین سیم کارت اعتباری رایتل و مشترکین سیم کارت دیتا رایتل می توانند در روز تولدشان از رایتل هدیه دریافت کنند . ادامه افزود : به پاس همراهی شما با خانواده رایتل هرسال این اتفاق برگزار می شود . مشترکین می توانند هر سال در روز تولد خود هدیه بگیرند . هدیه تولد به صورت خودکار در روز تولد شما برایتان فعال می گردد . تا سهم کوچکی در لحظه‌ های شاد شما داشته باشیم و در بهترین روز زندگی تان سهیم باشیم .
هدیه ای که رایتل برای مشترکین خود ارائه کرده است ، طرح هدیه روز تولد نام دارد . شامل 200 مگا بایت حجم ترافیک عادی است و محدودیت زمان مصرفی دارد . مهلت استفاده از این طرح 24 ساعت است و این طرح شامل تمام سیم کارت های رایتل ( دائمی ، اعتباری و دیتا ) می باشد .

مبنای روز تولد مشترک تاریخ ثبت شده در زمان ثبت نام است . در زمان ثبت‌ نام به عنوان تاریخ تولد مالک در سند سیم کارت می ‌باشد . هر سال در همین روز ، بسته هدیه روز تولد به صورت خودکار برای شما فعال می‌ شود . در زمان فعال سازی هدیه تولد ، پیامکی از سوی اپراتور رایتل ( rightel ) برای مشترک ارسال می گردد .

مناطق تحت پوشش رایتل

باید این نکته را در حین استفاده از حجم ترافیک در نظر بگیرید که استفاده از حجم ترافیک طرح های اینترنت ، تنها در مناطقی که تحت پوشش شبکه نسل های نوین ارتباطی رایتل ( 3G/4G ) است فقط امکان پذیر است . حتما باید مشترک در مناطق تحت پوشش قرار داشته باشد . طرح های هدیه و طرح های آغازین به ترتیب دارای بالا ترین اولویت استفاده نسبت به سایر طرح ها هستند . جزییات مربوط به قوانین و مقررات طرح ‌ها و بسته‌ ها از طریق تماس با مرکز خدمات مشتریان قابل دسترسی است .

2 نظرات
  1. عباس مرادی می گوید

    نتونستم هدیه تولدم رو بگیرم

    1. modir می گوید

      سلام روز بخیر
      با پشتیبانی رایتل تماس بگیرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.