مجله سیم کارت

سه برابر شدن سرعت اینترنت رایتل

0 1,140

اپراتور رایتل سومین اپراتور برتر در کشور است که فعالیت می کند . این اپراتور بزرگ خدمات متفاوت و متنوعی را برای مشترکین “سیم کارت” های خود ارائه کرده است . همواره در تلاش است تا اپراتور برتر در کشور باشد . با سایر اپراتور های برتر در کشور در رقابت است . مدیر عامل رایتل ، یاسر رضا خواه به تازگی خبر از رونمایی 1000 سایت جدید داده است . مراسم رونمایی از 1000 سایت جدید رایتل با حضور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد . اپراتور رایتل نیز از افزایش 3 برابری سرعت اینترنت رایتل در تهران خبر داد .

علاوه بر اپراتور رایتل تمامی اپراتور های فعال در کشور در تلاش هستند . خدمات مبتنی بر اینترنت را افزایش دهند . زیرا به دلیل شیوع ویروس کرونا و همه گیری آن در جهان خدمات اینترنتی به یک ملزوم در جامعه است . خیلی از شرکت ها در تلاش برای تسهیل شرایط دور کاری برای کارمندان خود هستند .

سه برابر شدن سرعت اینترنت رایتل

در همین راستا اپراتور رایتل نیز از افزایش 3 برابری سرعت اینترنت رایتل در تهران خبر داد . این می تواند خبر خوبی برای افرادی که سیم کارت رایتل دارند باشد . متوسط سرعت اینترنت رایتل در طول شبانه روز به 16 مگا بیت بر ثانیه است . در حال حاضر سرعت اینترنت این اپراتور سه برابر بیشتر از سرعت پیشین است . این موضوع باعث رضایت مشترکین سیم کارت های رایتل شده است .

به گزارش روابط عمومی “رایتل” ، در این مراسم که با هدف توسعه خدمات در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و به ‌مناسبت ایام دهه فجر در مجموعه تلاش وزارت رفاه برگزار شد . پروژه LTE 2100 رایتل رونمایی شد . با ارائه این فناوری ، یک هزار سایت این اپراتور در شهر تهران از اینترنت سرویس 4G به سرویس 4.5G ارتقا یافت .
مدیر عامل رایتل ( rightel ) با اشاره به مزایای این طرح ، گفت : این پروژه با هزینه کم و به همت متخصصان داخلی اجرا و منجر به افزایش ترافیک ، سرعت اینترنت و نرخ رشد بیش از 100 درصدی است . وی استقبال تهرانی ‌ها از رایتل را مطلوب توصیف کرد . افزود : با توجه به سهم بازار فراوان رایتل در استان تهران ، توسعه و ارتقای شبکه در سه فاز و از جنوب تهران که بیشترین استفاده از “سیم‌ کارت رایتل” در آن وجود دارد ، آغاز شد .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.