مجله سیم کارت

افتتاح سومین سایت 5G همراه اول در تهران

0 83

اپراتور همراه اول به عنوان اولین اپراتور برتر در کشور امروز یکشنبه 10 اسفند ماه 99 سومین سایت 5 را در تهران افتتاح کرد . اپراتور همراه اول برای مشترکین "سیم کارت" های خود فناوری نسل پنجم را در تهران راه اندازی کرد و مراسم رونمایی از سومین سایت 5G خود را نیز برگزار کرد و طی پیامکی به کلیه مشترکین سیم کارت های خود ، هم مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و هم مشترکین "سیم کارت همراه اول اعتباری" اطلاع رسانی کرد .
مراسم رونمایی از سایت  5G به دلیل شیوع ویروس کرونا با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در برج ستاره ونک برگزار خواهد شد .  همراه اول از سال 1395 ورود به فناوری 5G را آغاز کرده است و اپراتور همراه اول به عنوان بزرگ ترین اپراتور تلفن همراه تصمیم دارد نقاط بیشتری را تحت پوشش فناوری نسل پنجم قرار دهد .قرار است این مراسم به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام شیوع کرونا ، با حضور تعداد محدودی از مدیران ارشد شرکت ارتباطات سیار ایران ، کارشناسان حوزه ارتباطات و اصحاب رسانه برگزار شود و سایر علاقه مندان می توانند مراسم مذکور را از کانال همراه اول در اپلیکیشن روبیکا به صورت زنده و از لینک https://go.rubika.ir/mci مشاهده کنند . مشترکان همراه اول که سیم کارت همراه اول دارند و چه "سیم کارت همراه اول دائمی" و چه سیم کارت همراه اول اعتباری و هم چنین دارای گوشی 5G هستند، می توانند در نقاط تحت پوشش از جدیدترین و سریع ترین اینترنت جهان بهره مند شوند ؛ هم چنین برای سایر مشترکان که گوشی 5G ندارند از طریق مودم و سرویس وای فای امکان استفاده از این فناوری وجود دارد .

پیش از این 4 اسفند ماه سال جاری دو سایت 5G همراه اول در دو نقطه از مشهد مقدس به صورت Outdoorرونمایی و در مدار سرویس دهی قرار گرفت . همراه اول با قدم در مسیر تعالی و با شعار تحقق رویای دیجیتال ، موفق به راه‌ اندازی شبکه نسل پنجم ارتباطی شده که در راستای ارائه خدمات بهتر به صنایع و مشتریان ، به مرور این نسل از فناوری را در سایر نقاط کشور نیز راه اندازی خواهد کرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.