مجله سیم کارت

تماشا ویدیو در فیلیمو با نت رایتل رایگان شد-همکاری رایتل و فیلیمو

0 403

تماشا ویدیو در فیلیمو با نت رایتل رایگان شد

فیلیمو که یکی از بهترین پلتفرم ها برای تماشای ویدئو میباشد، در جدید ترین خدمت خود برای صرفه جویی در هزینه های مخاطبین از ویژگی جدید خود پرده برداری کرده است. همکاری رایتل و فیلیمو را در ادامه بررسی میکنیم.

طرح تماشا ویدئو در فیلیمو با نت رایتل که شامل تمامی سیم کارت های دائمی و اعتباری می شود به شما اجازه می دهد بدون تهیه اشتراک از خدمات فیلیمو بهره مند شوید.

مزایا طرح همکاری رایتل و فیلیمو

با استفاده از تماشا ویدئو در فیلیمو با نت رایتل، هزینه های شما در رابطه با فیلم و سریال به صورت قابل توجهی کم می شود.

همچنین علی رغم گرانتر شدن و بالا رفتن هزینه های بسته اینترنت استفاده از فیلیمو برای مشترکین رایتل با ترافیک نیم بها محاسبه میشود. از دیگر مزایای این طرح دسترسی سریع و آسان آن است.

در صورتی که شما یک سیم کارت رایتل در اختیار داشته باشید، نیازی به فعالسازی یا خرید اشتراک ندارید و مستقیما میتوانید از مزایا فیلیمو استفاده کنید.

امکانات رایتل به منظور استفاده از برنامه فیلیمو

لازم به ذکر است که این امکانات شامل تمامی فیلم ها و سریال ها نمی باشد. در پلتفرم فیلیمو طیف گسترده ای از فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی وجود دارد که سلیقه های مختلفی را پوشش می دهد.

مشترکین رایتل میتواند به صورت رایگان به این آرشیو دسترسی داشته باشند. این طرح به فیلیمو کمک کرد تا مخاطبین خود را افزایش دهد طبق آمار پس از اجرا شدن این طرح مخاطبین فیلیمو 20% افزایش پیدا کرد.

مزایای استفاده از طرح تماشا ویدئو در فیلیمو با نت رایتل

طرح رایتل باعث شده است تا رضایت مشترکین تا حد قابل توجهی افزایش یابد. طبق اطلاعات به دست آمده پس از این همکاری رضایت مشترکین رایتل تا 80% درصد افزایش پیدا کرد.

علاوه بر اینکه هردو این شرکت ها از طرح اجرا شده سود کرده اند. این طرح میتواند به مقابله با دانلود و پخش غیر قانونی فیلم ها و سریال ها کمک کند.

طرح تماشای رایگان فیلیمو با رایتل، یک طرح مفید و جذاب است. به نفع مشترکین رایتل، فیلیمو، صنعت سرگرمی و جامعه به طور کلی باشد.

این طرح گامی در جهت عدالت فرهنگی، دسترسی آسان‌تر به محتواهای سرگرم‌کننده و رونق صنعت سرگرمی کشور است.

کلام آخر

طرح تماشا ویدئو در فیلیمو با نت رایتل علاوه بر اینکه طرح بسیار جذابی برای مشترکین فیلیمو و رایتل می باشد، امکان دسترسی مخاطبین به فیلم ها و سریال های مختلف در هر زمان و مکانی را میدهد تا به صورت قانونی از این امکانات استفاده کنند.

این طرح به مقابله با پخش غیر مجاز محتوای هنرمندان نیز کمک میکند. همچنین این طرح به رونق سرگرمی نیز کمک میکند. و به این علت که ترافیک به صورت نیم بها محاسبه میشود. و نیازی به خرید اشتراک ندارد بسیار به شما کمک میکند تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.