مجله سیم کارت

نحوه غیر فعال سازی پیشواز رایتل

0 155

نحوه غیر فعال سازی پیشواز رایتل

اپراتور رایتل نیز مانند ایرانسل و همراه اول برای مشترکین خود امکان فعال سازی آهنگ پیشواز را قرار داده است. اما گاهی اوقات ممکن است که مشترکین این اپراتور تصمیم به غیر فعال سازی آهنگ پیشواز خود را داشته باشند. این مقاله به بررسی نحوه غیر فعال سازی پیشواز رایتل می‌پردازد. در ابتدا، به مفهوم و اهمیت پیشواز پرداخته و سپس با روش‌ های غیرفعال‌سازی آن در شبکه‌های ارتباطی رایتل آشنا می‌شویم.

مراحل غیر فعال سازی پیشواز رایتل

در صورتی که قصد غیر فعال سازی آهنگ پیشواز سیم کارت رایتل خود را دارید، می توانید از چند روش برای انجام این کار استفاده کنید. لازم به ذکر است که هریک از این روش ها آسان و کاربردی می باشند و نحوه کار با هرکدام بسیار ساده است.

اولین روشی که می توانید آهنگ پیشواز سیم کارت رایتل یا راینواز خود را غیر فعال کنید این است که از طریق پیامک اقدام به انجام این کار کنید. سامانه پیامکی 2020 به منظور غیر فعال سازی آهنگ پیشواز برای مشترکین رایتل طراحی شده است.

در صورتی که قصد دارید غیر فعال سازی پیشواز رایتل را انجام دهید، باید عبارت ON RBT را به شماره 2020 پیامک کنید. پس از انجام این کار آهنگ پیشواز سیم کارت شما در مدت زمان کوتاهی غیر فعال می شود. اما برای غیر فعال سازی راینواز روش های دیگری نیز وجود دارد که در ادامه می توانید آن ها را مطالعه کنید.

غیر فعال سازی راینواز از طریق سایت رایتل

روش دیگری که می توانید با استفاده از آن راینواز خود را غیر فعال کنید، این است که به وب سایت رایتل مراجعه کنید. آدرس این وب سایت ecare.rightel.ir می باشد که پس از مراجعه به آن می توانید به قسمت محصولات من مراجعه نموده و در آن جا مراحل غیر فعال سازی راینواز خود را به انجام برسانید.

غیر فعال سازی پیشواز رایتل

روش ارسال پیامک در مقایسه با این روش نسبتا آسان تر است. اما در صورتی که از روش ارسال پیامک استفاده کردید و همچنان آهنگ پیشواز شما فعال است، بهتر است که غیر فعال سازی از طریق وب سایت رایتل را نیز به انجام برسانید. با این روش مطمئنا راینواز شما پس از مدت زمان کوتاهی غیر فعال می شود.

نرم افزار راینواز

یکی دیگر از روش هایی می توانید با استفاده از آن غیر فعال کردن پیشواز رایتل را انجام دهید، این است که نرم افزار راینواز را نصب کنید. این نرم افزار مختص به فعال سازی و همچنین غیر فعال سازی راینواز می باشد. بنابراین در صورتی که قصد دارید، غیر فعال سازی پیشواز رایتل را انجام دهید می توانید راینواز را نصب کنید. پس از ورود به این نرم افزار مراحل فعال سازی یا غیر فعال سازی راینواز شما کاملا مشخص است.

کد دستوری

روش دیگری که برای غیر فعال سازی راینواز بسیار کاربردی و آسان است، کد دستوری می باشد. معمولا همه اپراتورها دارای کد دستوری می باشند. خوشبختانه رایتل نیز به منظور غیر فعال سازی راینواز دارای کد دستوری می باشد. با تماس با این کد نیز اهنگ پیشواز سیم کارت رایتل شما با موفقیت غیر فعال می شود. این کد دستوری رایتل می باشد.

بنابراین در صورتی که از روش های پیشین استفاده نمودید و نتوانستید آهنگ پیشواز خود را با موفقیت فعال کنید، بهتر است که از این کد دستوری استفاده کنید. این روش نسبت به مراجعه به وب سایت رایتل مطمئنا آسان تر است. کافیست که با این شماره تماس گرفته تا راینواز شما با موفقیت غیر فعال شود.

تماس با مشترکین رایتل

دیگر روش ساده و آسان به منظور غیر فعال کردن پیشواز رایتل تماس با خدمات مشترکین رایتل می باشد. زمانی که با استفاده از روش های گفته شده نتوانستید راینواز خود را غیر فعال کنید یا اینکه روش های پیشین به منظور غیر فعال سازی راینواز بی فایده بود، کافیست که با خدمات مشترکین سیم کارت رایتل تماس بگیرید.

قطع کردن پیشواز رایتل

پس از تماس با خدمات مشترکین نمایندگان اپراتور رایتل شما را راهنمایی می کنند و مراحل غیر فعال سازی آهنگ پیشواز سیم کارت رایتل را به شما توضیح می دهند. علاوه بر این در مواردی کافیست که درخواست قطع کردن راینواز خود را بدهید تا نمایندگان رایتل آهنگ پیشواز سیم کارت شما را غیر فعال نمایند. بدین گونه نیز راینواز شما با موفقیت غیر فعال می شود.

سخن نهایی

در این مقاله به نحوه غیر فعال سازی پیشواز رایتل پرداخته شد. آهنگ پیشواز یکی از امکانات جذاب اپراتور رایتل می باشد که ممکن است نیاز به غیر فعال‌ سازی آن برای حفظ حریم خصوصی و محدود کردن ارتباط با دیگران وجود داشته باشد.

مراحل غیر فعال‌ سازی پیشواز شامل تماس با پشتیبانی رایتل، ارائه اطلاعات شناسایی و تایید درخواست می‌باشد. با آگاهی از روش‌ های غیر فعال‌ سازی پیشواز و در نظر گرفتن مزایا و معایب این اقدام، می‌توان از خدمات ارتباطی رایتل بهره‌ مند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.