مجله سیم کارت

افتتاح سایت 5G در مشهد توسط همراه اول

0 2,550

اپراتور “همراه اول” اولین اپراتور در ایران است . اولین اپراتوری است که در کشور فعالیت خود را آغاز کرده است . اپراتور همراه اول بعد از ایرانسل دومین اپراتوری است که سایت  5G را درایران راه اندازی کرده است . اپراتور همراه اول مشترکین زیادی دارد . در تلاش است تا بهترین خدمات را برای مشترکین سیم کارت های خود ارائه دهد . وزیر ارتباطات در توییتر خود خبر از افتتاح سایت 5G همراه اول در مشهد داد .

افتتاح سایت 5G همراه اول

مشترکینی که سیم کارت همراه اول دارند و گوشی های 5G را دارند می توانند در نقاط تحت پوشش از اینترنت پر سرعت اینترنت جهان استفاده کنند . هم چنین برای سایر مشترکان که گوشی 5G ندارند . از طریق مودم و سرویس وای ‌فای امکان استفاده از این فناوری وجود دارد . همراه اول از سال 1395 فناوری  5G را در دستور کار قرار داد و همراه اول به تازگی دو سایت  5G همراه اول را در مشهد راه اندازی کرد .

وزیر ارتباطات در توییتر خود خبر از راه‌ اندازی 5G در مشهد توسط همراه اول داده بود و حالا شرکت ارتباطات سیار ایران با تایید این موضوع جزییات بیشتری از این افتتاحیه را منتشر ساخته است . این شرکت اعلام کرده ، هم زمان با میلاد امام محمد تقی ( ع ) آیین رونمایی از اولین سایت 5G با مصارف عمومی و تجاری در جوار حرم رضوی و با حضور مسئولان و مدیران محلی ، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، همراه اول و مخابرات ایران برگزار می‌ شود .

در این مراسم که استاندار خراسان رضوی ، شهردار مشهد ، معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات . مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان . مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال شرق و جمعی از مدیران همراه اول و مخابرات ایران حضور دارند . از دو سایت 5G همراه اول ( MCI ) واقع در « شهرداری منطقه ثامن » مشرف به حرم رضوی و « کارخانه نوآوری » مشهد رونمایی شد . این مناطق تحت پوشش فناوری اینترنت پر سرعت 5G همراه اول قرار می ‌گیرند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.