مجله سیم کارت

مدیر عامل جدید همراه اول معرفی شد

0 1,145

مدیرعامل جدید همراه اول معرفی شد

 

طبق گزارشات بسیار معتبر از شرکت ارتباطات سیار و همچنین سایت همراه اول، دقایقی پیش مطلع شدیم که در جلسه برگزارشده امروز به تاریخ 9 آذر 98 ، جناب آقای دکتر مهدی اخوان بهابادی بعنوان مدیر عامل جدید همراه اول معرفی شد. در طی این جلسه از زحمات بیشمار آقای حمید فرهنگ تشکر و قدردانی شد.

دکتر اخوان مدیر عامل جدید همراه اول ( MCI ) دارای سابقه طولانی و درخشان مدیریتی می باشد . ایشان فارغ التحصیل برق(گرایش مخابرات) در مقطع دکترا از دانشگاه تهران است . دارای عنوان های بی شماری می باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود.

ایشان در سال 1375 موفق به کسب رتبه اول کنکور سراسری در کل کشور و بعد از آن نیز در کنکور کارشناسی ارشد سال 1378 نیز رتبه اول کشوری در کنکور سراسری را به خود اختصاص دادند. «کسب رتبه اول المپیاد دانشجویی برق کشور در سال  1379 »، «انتخاب به عنوان  دانشجوی نمونه سال کشور در سال 1379 »، «فارغ  التحصیل مقطع کارشناسی با کسب  رتبه اول دانشکده فنی دانشگاه تهران (در میان  تمامی رشته ها) در سال  1379 »،

«اتمام دوره کارشناسی ارشد در یک سال و فارغ التحصیل  مقطع کارشناسی ارشد با کسب رتبه اول دانشکده فنی  دانشگاه تهران(در میان  تمامی رشته ها) در سال 1383»، «برگزیده طرح ١١3 جوان  نمونه کشور در سال  1381»، «معرفی به عنوان برگزیده علمی ربع قرن کشور در  سال 1382 از سوی دولت» و «عضو هیات علمی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه  تهران از سال 1387 تا 1393 » از دیگر موفقیت های دکتر اخوان می باشد.

سوابق مدیریتی مدیر عامل جدید همراه اول

رئیس هیأت مدیره همراه اول
قائم مقام رئیس سازمان صداوسیما در امور فناوری و رسانه های نوین

رئیس  مرکز تحقیقات مخابرات ایران

معاون آموزش و پژوهش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

عضو حقیقی شورای عالی فضای  مجازی

دبیر  شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.