مجله سیم کارت

آغاز جشنواره جمعه های رؤیایی همراه اول

0 2,043

هم زمان با شروع به کار نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ، جشنواره « جمعه های رویایی همراه اول » آغاز شد . به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، جشنواره « جمعه های رویایی همراه اول » مختص مشترکین سیم کارت های دانشجو است . با فعال سازی رایگان سیم کارت خود ، می توانند در این جشنواره شرکت کنند . اپراتور همراه اول مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است تا خدمات متنوعی را به مشترکین سیم کارت های خود ارائه کند .

زمان فعال سازی طرح جمعه های رویایی همراه اول

بر اساس این گزارش ، جشنواره جمعه های رویایی همراه اول از روز چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه ، هم زمان با بازگشایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ، آغاز و تا روز جمعه 27 تیر ماه سال جاری ادامه دارد .

نحوه فعال سازی

مشترکین سیم کارت های دانشجویی همراه اول ، می توانند با شماره گیری کد دستوری #44*111* به صورت رایگان امکانات در نظر گرفته شده روی سیم کارت خود را فعال کنند . بر اساس این طرح کلیه تماس های این مشترکین با همراه اول و تلفن ثابت، در روز جمعه رایگان خواهد بود . کلیه تماس های درون شبکه برای این مشترکین در روز حمعه رایگان خواهد شد .
این گزارش می افزاید : پس از وارد کردن کد فعال سازی جشنواره ، از طریق #441*111*، چنان چه سیم کارت فرد دانشجو نباشد، سیستم از طریق پیامک اعلام می کند که فرد واجد استفاده از این طرح نیست.
سیم کارت دانشجویی همراه اول از دفاتر خدمات ارتباطی داخل و یا نزدیک دانشگاه ها قابل تهیه است.

در صورتی که مقصد تماس شماره ( همراه اول یا تلفن ثابت ) باشد مکالمه رایگان خواهد بود. همچنین با یک بار فعالسازی و ثبت نام در جشنواره، مشترکین می توانند تا انتهای طرح از مکالمه های رایگان جمعه ها استفاده کنند.
همراه اولی ها ، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.