مجله سیم کارت

بسته های ترکیبی همراه اول

0 2,528

“همراه اول” برای مشترکین خود ترکیب های ویژه ای ارائه کرده است . بسته های ترکیبی همراه اول از این نوع طرح ها است . این طرح ها دل خواه همراه اول رزرو پیش فرض ندارد . مشترکین همراه اول برای استفاده از آن ها باید به اقدام به فعال سازی کنند . این طرح های ترکیبی همراه اول ( MCI ) 30 روزه است که شامل اینترنت ، مکالمه و پیامک است . این طرح های دل خواه به انتخاب شما است . مشترکین همراه اول می توانند با آن ها ترکیب دل خواه خود را بچینند . هر تعداد که نیاز دارند اینترنت و پیامک و مکالمه را در کنار هم داشته باشند .

به صورت یک ترکیب از این خدمات همراه اول استفاده کنند و لذت ببرند . مشترکین همراه اول که سیم کارت همراه اول دارند . هم سیم کارت همراه اول دائمی و هم “سیم کارت همراه اول اعتباری” با مراجعه به سایت  my.mci.ir اقدام به فعال سازی این طرح ها کنند .

بسته های ترکیبی همراه اول

طرح های ترکیبی دل خواه ، بسته ‌هایی 30 روزه شامل سه بخش اینترنت ، مکالمه و پیامک هستند . حجم هر بخش متناسب با مصرف و نیاز کاربر قابل انتخاب است . بنابراین کلیه مشترکین “سیم کارت همراه اول دائمی” و سیم کارت همراه اول اعتباری می ‌توانند با ترکیب مورد نیاز خود هزینه‌ های ارتباطی را بهتر مدیریت نمایند . اطلاع از سرویس و فعال سازی از طریق سایت همراه من و اپلیکیشن همراه من (قسمت خدمات من ، طرح های ترکیبی ) امکان‌ پذیر است . مکالمه و پیامک ترکیب دلخواه برای ارتباطات درون شبکه همراه اول قابل استفاده هستند . مکالمات و پیامک ‌های خارج شبکه با تعرفه عادی محاسبه می ‌شوند .

فعال سازی هم زمان ترکیب های دل خواه با هر یک از طرح های فقط اینترنت ، فقط مکالمه و فقط پیامک امکان ‌پذیر است . اولویت مصرف با طرحی خواهد بود که زود تر به اتمام می ‌رسد . امکان فعال سازی هم زمان طرح های دلخواه با سایر طرح های ترکیبی ( طرح های گل خانه ، طرح های قیمتی و یک طرح دلخواه دیگر ) وجود ندارد . در صورتی که حجم هر یک از بخش‌ های اینترنت ، مکالمه و یا پیامک ترکیب دلخواه زود تر از حجم سایر بخش‌ های طرح و هم چنین زود تر از زمان اتمام طرح به پایان برسد . چنان چه طرح دیگری از این نوع برای مشترک فعال نباشد ، مصرف او در این بخش تا زمان اتمام ترکیب دلخواه با تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.