مجله سیم کارت

سیم کارت های اعتباری دانشجو

0 1,549

سیم کارت های اعتباری مختص دانشجویان کشور است و در سراسر کشور قابل دسترس دانشجویان عزیز است . این سیم کارت ها برای دانشجویان ارائه و به علت این که دانشجویان به فکر جلوگیری هزینه های جانبی از جمله کاهش هزینه های تلفن همراه خود هستند . اپراتور ها به فکر ارائه آن ها افتادند و ویژگی های زیادی برای شرایط دانشجویی ، دانشجویان کشور دارند . این سیم کارت ها که بدون هزینه مکالمات راه دور و جا به جایی هستند . از مهم ترین ویژگی های این سیم کارت ها هم همین موضوع است . تقریبا همه ی اپراتور ها برای مشترکین خود که دانشجو هستند این “سیم کارت” ها را در نظر گرفته اند . دانشجویان عزیز با در دست داشتن کارت ملی و کارت دانشجویی خود می توانند به مراکز فروش اپراتور ها مراجعه و اقدام به خرید سیم کارت ارزان دانشجو کنند .

سیم کارت دانشجویی همراه اول

اپراتور همراه اول به دانشجویان پیسشنهاد خرید خط همراه اول دانشجویی داد . که دانشجویان با خرید سیم کارت همراه اول دانشجو 60 دقیقه مکالمه و 60 عدد پیامک داخل شبکه و همین طور 60 مگابایت اینترنت رایگان قابل استفاده در 3 ماه دریافت می کنند . قیمت برای خرید سیم کارت همراه اول 20000 تومان است با شارژ اولیه 4000 تومان است که در دسترس کاربران همراه اول قرار می گیرد .

همراه اول برای مشترکین که سیم کارت دانشجو دارند جشنواره جمعه های رویایی را نیز راه اندازی کرده است . این طرح تا پایان خرداد 99 ادامه دارد و مشترکین به صورت رایگان می توانند این طرح را فعال کنند . در این طرح از مکالمه رایگان نامحدود درون شبکه ( شبکه همراه اول و تلفن ثابت ) در روز های جمعه بهره مند شوند . نحوه فعال سازی این طرح برای مشترکین “سیم کارت همراه اول” با شماره گیری کد دستوری # 44*10* به صورت کاملا رایگان می باشد .

رایتل

یکی دیگر از اپراتور هایی که برای دانشجویان سیم کارت ارائه کرده است اپراتور رایتل ( rightel ) است که برای ارائه خدمات مقرون به صرفه است . این سیم کارت های رایتل که اعتباری هستند دارای 12 گیگا بایت اینترنت 90 روزه ، 30 دقیقه مکالمه درون شبکه و 30 عدد پیامک درون شبکه است . که متقاضیان که دانشجویان ، طلاب و فراگیران علوم دینی هستند . می توانند با صرفه جویی در هزینه های خود از خدمات های ارتباطی و اینترنت پر سرعت رایتل استفاده کنند . برای خرید با ارائه کارت دانشجویی یا کارت طلبه گی معتبر در صورت مراجعه حضوری به هر یک از فروشگاه‌ ها و یا نمایندگی‌ های مجاز رایتل الزامی است .

ایرانسل

اپراتور ایرانسل نیز به اقدام به ارائه سیم کارت های اعتباری دانشجو کرده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.