مجله سیم کارت

شرایط اخذ نمایندگی ایرانسل

19 15,373

شرایط اخذ نمایندگی ایرانسل

 مقدمه

ایرانسل همواره در تلاش بوده است تا امکانات فراوانی را برای کاربران فراهم نماید.  این شرکت سعی داشته تا مشترکین ایرانسل از زندگی دیجیتالی خود نهایت لذت را کسب نمایند.  همچنین اخذ نمایندگی ایرانسل می تواند به کسب و کار هایی همچون خدمات کامپیوتری رونق بخشد. در این مطلب سیم کارت دات کام قصد داریم به بررسی شرایط و مدارک مورد نیاز برای اخذ نمایندگی ایرانسل بپردازیم. علاوه بر این شما را با مزایای سیم کارت ایرانسل و نمایندگان فروش محصول یا خدمات آشنا نماییم.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ نمایندگی ایرانسل

اگر قصد اخذ نمایندگی ایرانسل را دارید، بهتر است پیش از هر کاری نسبت به تهیه مدارک مورد نیاز آن اقدام نمایید.

  • در ابتدا می بایست در یکی از شعبه های بانک ملت نسبت به افتتاح حساب اقدام نمایید. این کار مربوط به کارمزد های شرکت ایرانسل می باشد.
  • لازم است از آخرین مدرک تحصیلی خود 4 تا کپی تهیه نمایید.
  • از شناسنامه و کارت ملی خود 5 تا کپی در دست داشته باشید. در ضمن باید هرکدام در برگه A4 و به صورت جداگانه باشند.
  • از مجوز یا جواز کسب خود 6 عدد کپی تهیه کنید.
  • دفاتری که دارای پروانه حقوقی می باشند، می بایست از آگهی روزنامه رسمی به عنوان ثبت شرکت و معرفی مدیر عامل خود کپی تهیه نمایند. همچنین مدارک مربوطه را در دست داشته باشند.
  • از نمای داخلی و بیرونی دفتر مورد نظر دو قطعه عکس چاپ نمایند. لازم به ذکر است که در نمای داخلی باید کارکنان دفتر و در نمای بیرونی تابلو، کد دفتر و دارنده مجوز قرار گیرند.
  • فرم های شرایط نمایندگی را به طور کامل پر نمایید.
  • فرم های قرارداد سه جانبه را پر نمایید. همچنین تمامی صفحات دارای مهر و امضاء باشند.
  • فرم های مشخصات به طور کامل قرار گیرند.
  • از آخرین گردش حساب بانک ملت، حتی اگر گردش حساب صفر می باشد باید پرینت گرفته شود.

نکات تکمیلی

تقاضا دهنده باید توجه کند که تمامی مدارک باید مربوط به مجوز شخص مربوطه باشد. چنانچه در مواردی وکالت داده شده است، باید تمامی مدارک به نام شخص وکالت زده باشد و از وکالت نامه محضری یک نسخه کپی ارائه گردد.

نمایندگان ایرانسل قادر خواهند بود سیم کارت ها و موارد دیگر را با هزینه کمتر دریافت نمایند. لازم به ذکر است که در قبال هر خدمتی که به مشترکین ارائه می گردد، شرکت ایرانسل هزینه ای پرداخت می کند.  هر چند مدت یک بار برای نمایندگان پیامی ارسال می شود و گاها قرعه کشی میان آن ها صورت می گیرد. همچنین به آن ها تسهیلات اعطا می گردد.

قابل توجه است که شما برای راه اندازی نمایندگی ایرانسل هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید. یادتان باشد که ایرانسل در سراسر کشور مشتری دارد و شما فقط درآمد زایی می کنید.

تجهیزات و مراحل اخذ نمایندگی ایرانسل

شما باید تجهیزات کامپیوتری اعم از پرینتر، اسکنر و اینترنت داشته باشید. همچنین شما می بایست در زمینه مربوطه، جواز کسب داشته باشید. از جمله این مکان ها می توانیم دفاتر پیشخوان، خدمات کامپیوتری، شرکت مخابراتی و … را نام ببریم . پس از انجام کلیه مراحل و تهیه تجهیزات مرتبط، فرد بازرس از طرف شرکت ایرانسل محل و شرایط مربوطه را بررسی خواهد کرد.

در صورتی که شما دارنده این شرایط و علاقه مند به اخذ نمایندگی می باشید، می بایست فرم های مربوطه و مشخصات خود را آماده نمایید و هماهنگی های لازم را انجام دهید. قابل توجه است که حتی اگر یکی از این شرایط مهیا نباشد نمایندگی ایرانسل به شما اعطا نمی گردد.

کنترل کیفیت و بازرسی

شرکت ایرانسل قادر است اجرای تمامی کارها و نتایج آن را مورد بررسی قرار دهد. در تمامی مراحل از جمله تولید یا نصب تجهیزات مورد نیاز، بازرس می تواند از نظر کمی و کیفی آن را بررسی نماید. سپس در صورت به وجود آمدن هر نقصی، پیمانکار را مطلع کند تا به اصلاح آن بپردازد. در صورت هر گونه تاخیر نسبت به رفع نقایص، ایرانسل می تواند آن مشکل را حل نماید و هزینه و جریمه مربوطه را از صورت حساب پیمانکار کسر کند.

تعهدات پیمانکار

پیمانکار موظف است دستور العمل های های لازم را در مدت زمان مورد نظر ایرانسل، به پایان برساند . همچنین در تمامی مراحل انجام وظایف، میزان پیشرفت کار و مشکلات به وجود آمده را به صورت کتبی به شرکت ایرانسل تحویل دهد. علاوه بر این باید به طور کامل و با صداقت کلیه وظایف را اجرا و گزارش دهد. در این قرارداد زمان از اهمیت بالایی برخورد است و در صورت تعویق انداختن هر کاری، جریمه از صورت حساب وی کسر گردد.

تمامی خدمات باید به بهترین نحو ممکن و کیفیت مطلوب انجام شوند. در صورت عدم انجام این شرط به هر دلیل، ایرانسل می تواند با حفظ حقوق خود قرارداد را فسخ کند . همچنین ضبط ضمانتنامه وی برای شرکت امکان پذیر است.

تکمیل مدارک لازم جهت عقد قرارداد  

شما ملزم به تکمیل تمامی فرم های مربوط به اخذ نمایندگی می باشید و تمامی صفحات آن را مهر و امضاء نمایید.

  • فرم مربوط به قرار داد بین اپراتور، توزیع کننده و فروشنده را تکمیل نمایید.
  • دستور العمل توزیع و فروش محصولات شرکت ایرانسل را مطالعه نمایید.
  • فرم های مربوط به نمایندگان فروش و اطلاعات شخصی  را تکمیلی کنید.
  • چنانچه فاقد مدرک می باشید باید به صورت واضح مقطح تحصیلی را نوشته و یک برگ کپی از پایان خدمت خود را قرار دهید.

در مراکز فروش و خدمات ایرانسل، کاربران به صورت مستقیم و انحصاری از محصولات و خدمات این شرکت بهره مند می شوند . از ویژگی های این مراکز می توانیم به ارائه بی واسطه خدمات، اطلاح رسانی سریع و خمات پس از فروش اشاره نماییم. تمامی افراد با مراجعه به سایت ایرانسل و انتخاب استان، شهر و نوع خدمت درخواستی، می توانند نمایندگان مجاز فروش حضوری را مشاهده نمایند. پس نگران شناخته شدن و کمبود فروش نباشید، نشانی دقیق، شماره تماس و لیست خدمات ارائه دهنده شما به طور رسمی قابل دسترسی خواهد بود.

مزیت های اخذ نمایندگی ایرانسل

با توجه به رشد روز افزون مشتریانی که ایرانسل دارد هدف شرکت ایرانسل ایجاد شبکه ای کارآمد و اعطای پاداش به تمامی نمایندگی های تحت پوشش می باشد.  مشترکین ایرانسل برای دریافت خدمات و خرید محصولات ایرانسل، می توانند به نمایندگی مجاز فروش مراجعه نمایند. همچنین از طریق سایت، استان مربوطه را مشخص نمایند تا نزدیک ترین نمایندگی با مشخصات کامل برایتان نشان داده شود.

شرایط اخذ نمایندگی ایرانسل
شرایط اخذ نمایندگی ایرانسل

از مزیت های اخذ نمایندگی ایرانسل می توانیم به این موارد اشاره نماییم.

  1. نام شرکت یا دفتر شما در سایت ایرانسل ثبت می گردد.
  2. تابلوی ایرانسل برایتان نصب می شود و از مزایای آن بهره مند خواهید شد.
  3. در صورتی که خدمات فروش تلفن همراه یا سایر خدمات را دارا می باشید، از این پس به دلیل کسب نمایندگی ایرانسل می توانید رونق بیشتری به کارهایتان دهید . حتی شما دارای دفتر یا مغازه ای می باشید که فعالیتی ندارد امکان دریافت نمایندگی نیز وجود خواهد داشت.

بهترین نمایندگی ایرانسل

تمامی مراکز فروش و ارائه خدمات ایرانسل در سراسر ایران آماده خدمت رسانی به مشترکین خواهند بود. شما نیز می توانی در اسرع وقت و سریع ترین زمان ممکن، از خرید سیم کارت و خدمات ایرانسل بهره ببرید.

مزایای ایرانسلی ها

درصورتی که شما هم عضو این خانواده بزرگ ایرانسلی می باشید، از مزایا و طرح های تشویقی بی نظیر آن بهره مند خواهید شد. مزایای بهره مندی از خدمات ایرانسل به شرح زیر است.

  • ایرانسل دارای سریع ترین شبکه می باشد. به همین سبب این شرکت دارای سریع ترین اینترنت همراه است. همچنین شما می توانید در هر لحظه با جهان در ارتباط باشید. علاوه بر این، از اخبار جهان و رویداد های آنی آگاه شوید، وب سایت ها را بررسی کنید و کارهایتان را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید.
  • شرکت ایرانسل با پوشش دهی گسترده، خیال شما را راحت کرده است. در هر مکانی اعم از سفر یا جاده که باشید، با آنتن دهی بی نظیر ایرانسل آسوده خاطر باشید.
  • مدیریت حساب توسط اپلیکیشن ایرانسل من بسیار آسان است. شما می توانید بسته اینترنت تهیه نمایید. یا سیم کارت خود را شارژ کنید. جزئیات قبض خود را بررسی و پرداخت کنید.

چطور نماینده ایرانسل شویم؟

سخن نهایی

همانطور که در این مطلب سایت سیم کارت گفته شد شما برای اخذ نمایندگی ایرانسل می بایست شرایطی از جمله مجوز کسب، تجهیزات کامپیوتری و … را داشته باشید. همچنین از مزایایی همچون نصب تابلوی نمایندگی ایرانسل، ثبت مشخصات دفتر در سایت رسمی و رونق کسب و کارتان بهره مند می شوید . پس اگر دارای شرایط مربوطه می باشید، همین حالا اقدام به تکمیل فرم و جمع آوری مدارک لازم نمایید.

19 نظرات
  1. محمد می گوید

    سلام مدارک کامل کردیم کجا بریم

  2. فاطمه می گوید

    سلام وقت بخیر
    آیا با جواز کسب خدمات حضوری اینترنتی یا کافی نت میشه نمایندگی ایرانسل گرفت
    باتشکر

    1. modir می گوید

      دفاتری که دارای پروانه حقوقی می باشند، می بایست از آگهی روزنامه رسمی به عنوان ثبت شرکت و معرفی مدیر عامل خود کپی تهیه نمایند. همچنین مدارک مربوطه را در دست داشته باشند.
      از نمای داخلی و بیرونی دفتر مورد نظر دو قطعه عکس چاپ نمایند. لازم به ذکر است که در نمای داخلی باید کارکنان دفتر و در نمای بیرونی تابلو، کد دفتر و دارنده مجوز قرار گیرند.
      بعد از آن فرم های شرایط نمایندگی را پر کنید و شرایط را نیز در قسمت توضیحات وارد کنید.

      1. مهدی باوی می گوید

        مدارک کامله ملکه خودمه لوکیشن عالی مدارک رو کجا باید تشکیل بدیم

        1. modir می گوید

          سایت ایرانسل

  3. Farah می گوید

    با سلام من نمایندگی بیمه دارم میتونم نمایندگی ایرانسل بگیرم البته میخوام نمایندگی به اسم همسرم باشه

  4. Peyman می گوید

    سلام نحوه ثبت نام و لینک ثبت نام و اینگه ایا کارت پایان خدمت نیاز هست ؟؟

    1. modir می گوید

      بله

  5. حامد می گوید

    برای گرفتن نمایندگی ایرانسل درهمدان به کجا مراجعه کنم

    1. modir می گوید

      ابتدا فرم مربوط به قرار داد بین اپراتور، توزیع کننده و فروشنده را تکمیل کنید. کارشناسان با شما ارتباط برقرار میکنند و شرایط اخذ نمایندگی را توضیح میدهند.

  6. مجید مشایخی می گوید

    سلام وقت بخیر .
    برای دریافت نمایندگی مدرک تحصیلی از چه مقطعی مورد قبول هستش

    1. modir می گوید

      به مقطع خاصی اشاره نشده.

  7. حمید می گوید

    سلام برای اخذ نمایندگی ایرانسل چه کارهای باید انجام بدم لطف یک شماره بدین تا بیشتر راهنمایی بگیرم مغازه هم گرفتم آماده هستش پروانه هم دارم

    1. modir می گوید

      ارسال ایمیل به cs@mtnirancell.ir و یا تماس با 700 از خطوط ایرانسل.

  8. مهدی بوربور می گوید

    سلام و عرض ادب و احترام لطفا بفرمایید فرمهارا باید ازکدام سایت تهیه کنیم

    1. modir می گوید

      سایت ایرانسل

  9. امیر حمزه قربانی می گوید

    سلام
    نمایندگی کارتخوان دارم میخوام نماینگی ایرانسل را هم بگیرم چکار کنم باید کجا برم

  10. محمد هجران می گوید

    در یک شهرک مسکونی طبقه 6 مجتمع اداری تجاری دفتر دارم آیا میشه نمایندگی ایرانسل احداث کرد

  11. حامد آقابکی می گوید

    سلام جواز کافی نت بگیرم کافیه .مدرک بنده سیکل هست مورد قبول هست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.