مجله سیم کارت

سرویس پیام گیر صوتی ایرانسل

0 12,211

“ایرانسل” از اپراتور های بزرگ در کشور است که به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران است . اپراتور ایرانسل خدمات ارزنده و بزرگی را به مشترکین خود ارائه می دهد . هم چنین همواره در تلاش است که رضایت مشترکین خود را جلب کند . یکی از سرویس هایی که ایرانسل برای مشترکین خود ارائه کرده است سرویس پیام گیر صوتی ایرانسل است . در واقع این سرویس برای زمانی قابل استفاده است که خارج از محدوده تحت پوشش شبکه ایرانسل ( irancell ) باشید و یا تلفن همراه تان خاموش است . تماس‌ گیرندگان می ‌توانند به سیستم پیام‌ گیر صوتی شما متصل شوند و پیامی برای شما بگذارند . در این صورت هر زمان که مایل بودید می‌ توانید به پیام‌ های صوتی گوش دهید . این سرویس برای مشترکینی که به هر دلیل بیشتر در مناطق خارج از پوشش هستند . یا مشترکانی که در اکثر مواقع قادر به پاسخ نیستند بسیار مناسب است .

سرویس پیام گیر صوتی ایرانسل

سرویس پیام گیر صوتی ایرانسل قابلیت ذخیره 30 عدد پیام 120 ثانیه ای را دارد . هر زمان که مشترک این سرویس را فعال کند تا 30 پیام را در صندوق خود می تواند ذخیره کند . باید مشترکانی که این سرویس را فعال می کنند . به این نکته توجه کنند که در صورت انتقال تماس‌ هایتان به پیام گیر صوتی ، دیگر نمی‌ توانید آن ها را به یک شماره دیگر منتقل کنید . ایرانسل این قابلیت و این سرویس را برای تمام سیم کارت های ایرانسل ارائه کرده است و تمام افرادی که سیم کارت ایرانسل دارند می توانند این سرویس را فعال کنند . چه سیم کارت ایرانسل دائمی و چه “سیم کارت ایرانسل اعتباری” و حتی برای استفاده از پیام‌ گیر صوتی ایرانسل نیازی به گوشی هوشمند ندارید . با گوشی های معمولی و ساده نیز قابلیت استفاده از این خدمات ایرانسل را دارید .

در هنگام استفاده از این سرویس باید این نکته را در نظر بگیرید که محدودیت زمانی در ذخیره سازی این پیام های صوتی وجود دارد . مدت زمانی که پیام‌ ها در پیام‌ گیر صوتی ایرانسل ذخیره می‌ مانند . برای پیام هایی که تا به حال گوش ندادید تا 2 روز محدودیت وجود دارد . برای پیام هایی که گوش کردید تا 7 روز محدودیت زمانی وجود دارد .
شاید در این جا برایتان سوال پیش بیاید که از چه طریقی می توانیم پیام گیر صوتی ایرانسل خود را فعال و یا غیر فعال کنیم ؟

فعال سازی سرویس پیام گیر

برای فعال سازی این سرویس پیام گیر صوتی کافی است کد­ #3 * 5 *4 * 555 * را از طریق “سیم کارت ایرانسل” خود شماره گیری کنید . برای غیر فعال سازی این سرویس پیام گیر صوتی کافی است کد # 3 * 5 * 4 * 555 * را از طریق سیم کارت ایرانسل خود شماره گیری کنید .
زمانی که این سرویس را فعال کردید می توانید از طریق شماره 710 پیام های صوتی خود را گوش بدهید . یعنی شما می‌توانید با شماره 710 تماس بگیرید تا از طریق تلفن همراه تان به پیام‌ های گفتاری گوش بدهید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.