مجله سیم کارت

تعویض سیم کارت از 3G به 4G

0 9,331

با گذشت زمان تکنولوژی پیشرفت کرده است و استفاده از تکنولوژی با تعویض سیم کارت به نسل چهارم است .
تمامی اپراتور ها تبدیل سیم کارت از 3G به 4G را انجام داده اند که در اینجا به آن می پردازیم :

تبدیل سیم کارت 3G به 4G همراه اول :

1 . سامانه پیامکی 8962 و 990009  :

کد پستی مکان مورد نظر جهت دریافت “سیم کارت” جدید خود را ارسال بفرمایید ، از مرکز پستی با شما تماس خواهند گرفت و فرآیند دریافت سیم کارت طی خواهد شد .

2 . پیامک های اطلاع رسانی :

در ابتدا پیامکی از سوی اپراتور ها به منظور اطلاع رسانی ارسال می شود در صورت تمایل کاربر و ابراز رضایت از خدمات ، با کاربر تماس خواهد گرفته شد و مراحل ارسال طی خواهد شد .

3 . مراجعه حضوری :

مشترکین با حضور در دفاتر همراه اول یا امور مشترکین برای دریافت سیم کارت نسل جهارم اقدام نمایند .
هزینه تعویض سیم کارت به نسل چهارم رایگان است و مشروط به پشتیبانی تلفن همراه مشترک از نسل جهارم می باشد ولی اگر تلفن شما از نسل چهارم پشتیبانی نکند باید سیم کارت خود را تعویض نمایید که هزینه آن برای مشترکین دائمی 7000 تومان و مشترکین اعتباری 5000 تومان است و با تعویض سیم کارت همراه اول برای مشترکین دائمی 20 گیگ اینترنت رایگان و برای مشترکین اعتباری 15 گیگ اینترنت رایگان به عنوان هدیه در نظر گرفته است .

تعویض سیم کارت از 3G  به 4G ایرانسل :

1.استفاده از اپلیکیشن “ایرانسل من”

2.مراجعه به فروشگاه ایرانسل

مشترکین محترم می توانند با مراجعه به فروشگاه مجازی ایرانسل به آدرس www.shop.irancell.ir نسبت به تعویض سیم کارت خود به نسل چهارم اقدام فرمایند.لازم به ذکر است که این روش فقط برای مشترکینی که تلفن همراه با پشتیبانی از نسل چهارم دارند رایگان می باشد در غیر این صورت هزینه تبدیل سیم کارت 8000 تومان خواهد بود.پس از انجام فرآیند، سیم کارت جدید به صورت پستی ارسال خواهد شد.

3.شماره گیری کد *555*34#

مشترکین اپراتور “ایرانسل” میتوانند با شماره گیری کد دستوری *555*34#، (USSD) با خط فعلی خود نسبت به تعویض سیم کارت خود به نسل چهارم اینترنت همراه اقدام نمایند. پس از انجام فرآیند، سیم کارت جدید به صورت پستی ارسال خواهد شد.

این روش نیز فقط برای مشترکینی که تلفن همراه با پشتیبانی از نسل چهارم دارند رایگان خواهد بود.

4.مراجعه بصورت حضوری

در این روش می توانید با مراجعه حضوری به مراکز فروش ایرانسل در سراسر کشور اقدام به تبدیل سیم کارت خود به نسل چهارم اینترنت همراه کنید. هزینه تعویض سیم کارت به صورت حضوری 4000 تومان خواهد بود.
برای فعال سازی سیم کارت جدید ایرانسل با کد دستوری *34# و وارد کردن شماره کد روی پوکه سیم کارت شما فعال می شود و پس از فعالسازی 14 گیگا بایت اینترنت 14 روزه نیز به شما تعلق می گیرد .

تعویض رایتل :

مشترکین رایتل می توانند با مراجعه به مراکز فعال رایتل و نمایندگان فروش مجاز رایتل در سراسر کشور برای خرید سیم کارت رایتل یا اقدام به تعویض سیم کارت خود نمایند . جهت دریافت آدرس فروشگاه های مجاز رایتل میتوانید به آدرس https://www.rightel.ir/dealers مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.