مجله سیم کارت

بسته تخفیف مکالمه همراه اول

0 1,466

همراه اول از اپراتور های فعال در ایران است و همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشترکین خود ارائه دهد . اپراتور همراه اول برای مشترکین سیم کارت های خود تخفیف مکالمه و اینترنت ارائه کرده است . همراه اول برای مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی خود طرح های تخفیف مکالمه ارائه کرده است . مشترکین این “سیم کارت” ها می توانند با فعال سازی این هزینه های مکالمه خود را مدیریت کنند . بسته تخفیف مکالمه همراه اول یک ماهه است .

مشترکین سیم کارت های همراه اول دائمی می توانند تا یک ماه از تخفیف خود استفاده کنند . با استفاده از این طرح مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی می توانند با فعال نمودن طرح ها به انتخاب خود از تعرفه کم تری در هر دقیقه از مکالمات داخل شبکه بهره مند گردند .

بسته تخفیف مکالمه همراه اول

همراه اول در این طرح دو تخفیف ارائه کرده است :

تخفیف 30 درصد و 50 درصد تخفیف که در تخفیف 30 درصد ، میزان تخفیف در هر دقیقه مکالمه داخل شبکه 30% تخفیف و در تخفیف 50 درصد ، میزان تخفیف در هر دقیقه مکالمه داخل شبکه 50% تخفیف ارائه کرده است و اعتبار زمانی هر دو یک ماهه است .

هزینه فعال سازی ماهانه تخفیف 30 درصد برای مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی 50 هزار ریال است . هزینه فعال سازی ماهانه 50 درصد برای مشترکین “سیم کارت همراه اول دائمی” 20 هزار ریال می باشد . این تعرفه ها صرفا برای مکالمات داخل شبکه اعمال می گردد و مکالمات رومینگ و خارجه شامل آن نمی گردد .
مشترکین نمی توانند پیش از پایان یکی از تخفیف ها برای خرید طرح دیگری اقدام نمایند . به عبارتی مشترک امکان فعال سازی هم زمان دو تخفیف از دو نوع متفاوت را ندارد . پس از پایان یک ماه از زمان فعال سازی ، طرح ها به طور اتوماتیک فعال می گردند .

اتمام تاریخ انقضای طرح و تمدید اتوماتیک آن از طریق ارسال پیامک ، 24 ساعت و 1 ساعت مانده به پایان طرح ، به اطلاع مشترکین خواهد رسید . در صورت تمایل مشترک به عدم تمدید ، تا مهلت زمانی ماهانه ، طرح فعال و در سر رسید آن غیر فعال و به مشترک پیامک اطلاع رسانی غیر فعال سازی طرح از سوی سیستم ارسال می گردد .

 بررسی وضعیت طرح ها

مشترکین “سیم کارت همراه اول دائمی” جهت دریافت طرح های تعرفه باید ثبت نام نمایند : فعال سازی ، غیر فعال سازی و بررسی وضعیت طرح ها از طریق سامانه پیامکی 8061 و درگاه USSD با کد دستوری *10*335#انجام می شود . مشترکین سیم کارت های همراه اول ( MCI ) از طریق اپلیکیشن همراه من نیز می توانند نسبت به خرید و فعال سازی تخفیف مکالمه اقدام کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.