مجله سیم کارت

بسته های اینترنتی همراه اول

0 572

اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران است . این پراتور بزرگ مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است تا بهترین و متفاوت ترین خدمات را در اختیار مشترکین سیم کارت های خود قرار دهد . این روز ها با شیوع ویروس کرونا و همه گیری آن نیاز افراد به استفاده از اینترنت خیلی بالا رفت . و این اپراتور بزرگ نیز در تلاش است تا در این شرایط بتواند با کیفیت ترین و به صرفه ترین بسته های اینترنتی همراه اول را در اختیار مشترکین “سیم کارت” های خود قرار دهد .

بسته های اینترنتی همراه اول

بسته های اینترنتی همراه اول با زمان و حجم های متنوع ارائه شدند . که ما در این مقاله می خواهیم به طرح های اینترنتی و تعرفه آن ها بپردازیم :

بسته های اینترنتی همراه اول  آلفا و آلفا + :

اینترنت آلفا حجم های اینترنتی با سرعت بالا و ارزان قیمت هستند . که همراه اول در اختیار مشترکین سیم کارت های خود قرار داد . افرادی که سیم کارت همراه اول دارند و تمایل دارند از اینترنت سیم کارت خود استفاده کنند می توانند این طرح ها را خریداری کنند . کلیه مشترکین “سیم کارت همراه اول” ، مشترکین سیم کارت همراه اول اعتباری و سیم کارت همراه اول دائمی می توانند با شماره گیری کد دستوری # 100 * از سیم کارت خود اقدام به انتخاب و فعال سازی اینترنت خود کنند .

اینترنت همراهی :

در طرح اینترنت همراهی به هریک از مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول حجم اینترنت مختص وی ( متناسب با الگوی مصرف وی ) با قیمتی مقرون به صرفه پیشنهاد می شود . برای آگاهی از طرح های پیشنهادی خود کافی است کد * 100 * 62 # را شماره گیری کنید . طرح های اینترنت همراهی هم شامل مشترکین فعلی است . هم مشترکین جدید و مشترکینی که به شبکه همراه اول ترابرد می‌ کنند را شامل می شود . این طرح ها شامل مشترکین انارستان نخواهد بود .

مدار فیروزه ای :

طرح های مدار فیروزه ای ، حجم های اینترنت و حجم های مکالمه کوتاه مدت ( ساعتی ) و به صرفه ای هستند . که قیمت آن ها در ساعات و مکان های مختلف شبکه همراه اول متفاوت خواهد بود . برای آگاهی از حجم های پیشنهادی خود کافیست کد * 121 # را شماره گیری کنید .
با توجه به این که این طرح ها قابلیت رزرو ندارند . مشترکینی که قبلاً طرح نداشته اند باید در مدیریت مصرف خود پس از اتمام مدار فیروزه ای دقت فرمایند چرا که پس از اتمام مدار فیروزه ای ، مصرف ایشان با تعرفه عادی محاسبه خواهد گردید .

کارت شارژ اینترنت :

مشترکین اعتباری همراه اول ( MCI ) می توانند با شماره گیری کد دستوری * 10 * 126 # و وارد کردن رمز شارژ ، به صورت مستقیم اینترنت خریداری و فعال کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.