مجله سیم کارت

تغییر شماره سیم کارت در اینستاگرام

0 1,981

در دنیای امروزه بشر شبکه های مجازی یکی از پر طرفدار ترین برنامه ها هستند . هر فرد روزانه حداقل 30  دقیقه از این شبکه های مجازی استفاده می کند . در بین آن ها اینستاگرام یکی از پر طرفدار ترین آن ها می باشد .ما در اینجا به توضیح تغییر شماره سیم کارت در اینستاگرام می پردازیم

نحوه تغییر شماره سیم کارت در اینستاگرام

شاید برای هر کسی پیش بیاید که نیاز پیدا کند تا شماره سیم کارت اینستاگرام خود را تغییر دهد . ما در اینجا به توضیح آن می پردازیم . اگر شما در هنگام ثبت نام از شماره سیم کارت خود به عنوان نام کاربری استفاده کردید . به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از حذف و یا تغییر شماره سیم کارت خود حتما یک آدرس ایمیل معتبر در اینستاگرام خود وارد کنید . زیرا ممکن است که  در عملیات حذف شماره سیم کارت مشکلی ایجاد شود . با حذف شدن شماره و نداشتن ایمیل دسترسی شما به اکانت اینستاگرام غیر ممکن شود .

در مرحله اول برای اعمال این تغییر باید به بخش پروفایل کاربری خود بروید . روی گزینه ویرایش پروفایل و یا Edit Profil کلیک کرده و وارد بخش ویرایش پروفایل شوید  .
در مرحله بعد به بخش اطلاعات خصوصی میروید و در قسمت شماره ، شماره جدید را وارد می کنید . پس از تغییر شماره سیم کارت در اینستا گرام یک پیامک تایید برای شما ارسال خواهد شد . هیچ تفاوتی نمی کند که “سیم کارت” برای کدام اپراتور باشد . سیم کارت همراه اول ، سیم کارت ایرانسل ، سیم کارت رایتل ( rightel
) و … باشد تفاوتی ندارد . پیامک تاییدیه برای شما ارسال خواهد شد و اگر آدرس ایمیل نیز در اینستاگرام ثبت کرده باشید . یک پیام مبنی بر موفقیت آمیز بودن تغییر شماره در اینستاگرام ، برای شما ارسال می شود .

برای تغییر شماره سیم کارت تنها کافی است مراحل بالا را طی کنید . برای حذف کامل شماره در اینستاگرام باید به بخش شماره اینستاگرام بروید . به جای وارد کردن شماره جدید در اینستاگرام هیچ شماره ای وارد نکنید و سپس تایید بزنید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.