مجله سیم کارت

چگونگی تعویض سیم کارت همراه اول

0 2,333

 

چگونگی تعویض سیم کارت همراه اول

تعویض سیم کارت همراه اول

همراه اول یکی از برترین و بهترین اپراتورهای سیم کارت تلفن همراه می باشد که در طول دوره فعالیت خود موفقیت های چشم گیری دست پیدا کرده است . فروش سیم کارت 0912 اقساطی یکی از بهترین اقداماتی است که این اپراتور در راستای اهداف بلند مدت خود انجام داده است . در واقع با توجه به تمایل افراد به خرید سیم کارت 0912 ارزان  و قسطی موجب شده است تا افراد زیادی به سمت این اپراتور سوق پیدا نمایند . خرید سیم کارت رند این اپراتور نیز یکی از موفقیت های پرشور این اپراتور تلقی می شود . نکته ای که امروز تصمیم گرفتیم تا به بررسی آن بپردازیم مربوط به تعویض سیم کارت اپراتور همراه اول می باشد .

در واقع همراه اول امکانی را فراهم کرده است که مشترکین تلفن همراه در صورت معیوب شدن سیم کارت و همچنین عدم امکان استفاده از آن و یا درصورت مشاهده پیغام Insert Simcard یا Card rejected ، قادر خواهند بود با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی تقاضای تعویض سیم کارت نموده و سیم کارت جدید خود را دریافت نمایند.برای این کار باید شرایط مربوط به دریافت سیم کارت تعویضی را داشته باشید.

این شرایط شامل مراحل زیر می باشند:

 حضور مالک تلفن همراه یا وکیل قانونی او

 تکمیل و امضای فرم در خواست

 ارائه اصل و تصویر کارت ملی

 ارائه اصل وکالت نامه و تصویر آن در صورت مراجعه وکیل قانونی

 اصل قبض پرداختی دوره آخر

در ادامه لازم به ذکر است که مشترکین تلفن همراه که سیم کارت آنها قدیمی می باشد و تمایل به تعویض سیم کارت دارند . می توانند به راحتی با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی اقدامات لازم برای دریافت سیم کارت جدید خود را انجام دهند.

هم چنین باید دقت داشته باشید ، در صورتی که مشترک شماره PIN (Personal Identity Number) خود را اشتباه وارد نماید . پس از 3 بار تکرار ، سیم کارت قفل و برای فعال سازی مجدد نیاز به وارد نمودن کد 8 رقمی PUK UnblockingKey) Personal) می باشد . که در صورت وارد کردن اشتباهی کد PUK ، تا سه بار سیم کارت غیر قابل استفاده خواهد شد.

در نظر داشته باشید که کد PUK، درج روی بدنه سیم کارت کد محرمانه سیم کارت بوده و به هیچ عنوان قابل تغییر نمی باشد . از این رو در صورت مفقود شدن  این کد تنها به مالک تلفن همراه قابل ارائه خواهد بود.

تعویض سیم کارت در ساعات غیر اداری و روز های تعطیل در بعضی از مراکز تلفن ثابت و امور مشترکین این اپراتور ها در کلان شهر تهران و سایر استان ها قابل انجام می باشد .

شما هم چنین می توانید به راحتی برای دریافت سیم کارت نسل چهارم (USIM) ، به فروشگاه های زنجیره ای همراه اول ( MCI ) ، دفاتر خدمات ارتباطی و هم چنین مراکز تلفن ثابت مراجعه نموده و سیم کارت یوسیم خود را دریافت نمائید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.