مجله سیم کارت

دوشنبه سوری بهمن ماه 1399

0 83

اپراتور همراه اول اولین اپراتور در کشور است و اپراتور همراه اول مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشترکین خود ارائه دهد . یکی از خدمات ویژه ای که همراه اول برای مشترکین "سیم کارت" های خود در نظر گرفته  است ، طرح دوشنبه سوری است . طرح دوشنبه سوری "همراه اول" دوشنبه های آخر هر ماه برگزار می شود که مشترکین کلیه سیم کارت همراه اول می توانند ، دوشنبه های آخر ماه هدایای در نظر گرفته شده برای طرح دوشنبه سوری را فعال کنند .
اپراتور همراه اول "دوشنبه سوری" بهمن ماه 27 بهمن برگزار می کند و همواره برای هر دوشنبه سوری طرح های ویژه و جذابی را در نظر گرفته است و مشترکینی که تمایل دارند از هدایا طرح دوشنبه سوری اطلاع پیدا کنند می توانند با شماره گیری کد دستوری # 64 * 100 * از هدایای آن ماه مطلع شوند و هدف همراه اول از ارائه طرح دوشنبه سوری افزایش رضایت مندی کلیه مشترکین خود است و هر مشترک در هر ماه تنها یک بار می تواند بسته دوشنبه سوری را فعال نماید .
هدایای در نظر گرفته شده برای دوشنبه سوری بهمن ماه بسته‌ های دیتا 500 مگا بایتی تا 100 گیگا بایتی یک روزه رایگان می ‌باشد که به صورت رندوم به مشترکین اختصاص داده می شود و کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول مشمول طرح می باشند و مشترکین انارستان هم می توانند از هدایای دوشنبه سوری بهره مند شوند . مشترکین از ساعت 8:00 تا 23:59 دوشنبه 27 بهمن فرصت دارند با شماره گیری کد دستوری *100*641# بسته خود را فعال نمایند .
به هر یک از مشترکین به صورت تصادفی از بسته‌ های اینترنت رایگان یک روزه از 500 مگا بایت تا 100 گیگا بایت اختصاص داده می‌ شود و زمان مصرف بسته به مدت یک روز از ساعت 5 صبح تا 17 عصر است . بسته‌ های هدیه فوق به طور هم زمان با سایر بسته‌ های اینترنت مشترک فعال می گردد و بسته‌ های هدیه فوق ، هیچ رزرو خودکاری ندارد .
همراه اول قصد دارد به منظور تکریم و افزایش رضایت مندی مشترکین ، آخرین دوشنبه‌ ی هر ماه هدایایی به مشترکین خود اعطا کند . هدایای در نظر گرفته برای هر دوشنبه سوری متنوع و متفاوت بوده و مشترکین هر ماه از هدایای آن ماه مطلع می‌ گردند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.