مجله سیم کارت

فعال سازی اینترنت نوترینو همراه اول

0 6,200

همراه  اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران است و این اپراتور مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است که بهترین خدمات را به مشترکین خود ارائه دهد . همراه اول ( MCI ) خدمات زیادی را ارائه داده است و اینترنت نوترینو همراه اول یکی از دیگر خدمات این اپراتور بزرگ است . مشترکین سیم کارت های همراه اول برای استفاده از این سرویس باید آن را فعال کنند .

فعال سازی اینترنت نوترینو همراه اول

برای فعال سازی اینترنت نوترینو همراه اول از طریق سیم کارت همراه اول خود کد دستوری # 231 * 10 * را شماره گیری کنید . از طریق ارسال پیامک به شماره 8088 نیز می توانید طرح اینترنت نوترینو را فعال کنید . مشترکین سیم کارت های همراه اول باید بعد از فعال سازی گوشی های خود را نیز تنظیم کنند .

کاربرانی که گوشی آیفون و یا آیپد دارند و سیستم عامل آن ها  ios است :

به منوی تنظیمات (setting ) بروید . گزینه اینترنت ( cellular ) را انتخاب کنید . وارد قسمت  cellular data options شوید . گزینه  cellular data network  را انتخاب کنید . داخل قیمت APN مقدار  mcinet را قرار دهید و قسمت های username و password را خالی بگذارید . کاربرانی که گوشی های آن ها سیستم عامل اندروید دارد نیز بعد از فعال سازی اینترنت نوترینو همراه اول باید گوشی خود را تنظیم کنند . در وب سایت همراه اول تنظیمات مربوط به تمام سیستم عامل های فعال وجود دارد .

خرید آسان اینترنت پر سرعت

مشترکین “سیم کارت” های همراه اول که تصمیم به خرید اسان اینترنت نوترینو همراه اول دارند . با شماره گیری # 100 * نیز می توانند طرح اینترنت مورد نظر خود را خرید کنند . همراه اول برای مشترکین خود اپلیکیشن همراه من را ارائه کرده است . مشترکین همراه اول به راحتی از طریق این اپلیکیشن می توانند به کلیه خدمات همراه اول دسترسی پیدا کنند . کلیه مشترکین همراه اول هم کاربران “سیم کارت همراه اول” دائمی و هم کاربران سیم کارت همراه اول اعتباری می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند .

مشترکین سیم کارت های همراه اول با استفاده از این اپلیکیشن می توانند صورت حساب پایان دوره و میان دوره خود رامشاهده و پرداخت کنند . فعال سازی ، خرید و مشاهده گزارش مصرف بسته های اینترنت نوترینو همراه اول ، انتقال اعتبار و افزایش بستانکاری ، مشاهده و فعال سازی خدمات و انجام خدمات غیر حضوری ، دسترسی آنلاین به پشتیبانی ، مشاهده امتیاز و بهره مندی از جوایز باشگاه مشتریان همراه اول از دیگر خدمات اپلیکین همراه من است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.