مجله سیم کارت

طرح دوشنبه سوری همراه اول ویژه دوشنبه سوری

2 44,785

دوشنبه سوری همراه اول

دوشنبه سوری” چیست؟ همانطور که می دانید خدمات ارزنده همراه اول بر هیچ کس پوشیده نمی باشد. دوشنبه سوری نیز طرحی است که “همراه اول” در کنار تمامی طرح های تشویقی خود در آخرین دوشنبه هر ماه امکان بهره بری از آن را برای تمامی مشترکین خود فعال میکند. جالب اینجاست با اینکه خط 0912 درای محبوبیت همگانی می باشد و فروش چشمگیر و بالایی دارد اما این طرح برای تمامی مشترکین همراه اول با “خط 0912” و چه سیم کارت پیش شماره های دیگر این اپراتور قابل ستفاده است.
دوشنبه سوری

کد فعال سازی دوشنبه سوری

همراه اول از سال 1398 طبق روال هر ماه هدایای دوشنبه سوری خود را به مشترکین خود تقدیم میکند. دارندگان “سیم کارت” همراه اول در آخرین دوشنبه هر ماه میتوانند با شماره گیری کد #64*100* از هدیه دوشنبه سوری خود با خبر شوند. همچنین برای سهولت در این امر شما میتوانید با کلیک بروی عکس بالا بصورت مستقیم کد فعال سازی دوشنبه سوری را شماره گیری کنید. هدایای دوشنبه سوری از 500 مگابایت الی 100 گیگابایت اینترنت همراه مختص استفاده در 24 ساعت خواهد بود. باید توجه داشت که طرح هدیه هر دوشنبه سوری برای هر مشترک متفاوت بوده و بصورت تصادفی در اختیار مشترکین قرار خواهد گرفت.

طرح دوشنبه سوری برای چه کسانیست؟

برای اینکه شامل این طرح شوید فارغ از پیش شماره خطتان، باید سیم کارت دائمی یا اعتباری همراه اول ( MCI ) داشته باشید . هم چنین مشترکین انارستان هم این شانس را دارند تا در طرح دوشنبه سوری شرکت کرده . شانس خود را برای دریافت 500 مگابایت تا 100 گیگابایت برای یک روز امتحان کنند .

شرایط طرح دوشنبه سوری همراه اول

1- از آنجا که این طرح مختص به آخرین دوشنبه سال است مشترکین تنها قادر خواهند بود تا اینترنت همراه هدیه خود را در همان روز فعال نماید . به عبارت دیگر مشترکین همراه اول تنها می توانند از ساعت 00:00 تا 23:59 آخرین دوشنبه ماه با شماره گیری کد # 64 * 100 * در طرح دوشنبه سوری شرکت کنند .

2- هدیه دوشنبه سوری شامل طرح اینترنتی یک روزه به حجم 500 مگابایت الی 100 گیگابایت می باشد . میزان هدیه شما در هر ماه متفاوت بوده و بصورت شانسی برای شما فعال می گردد . لذا به حجم هدیه خود توجه داشته باشید چرا که با اتمام حجم هدیه ، مابقی مصرف شما از حجم خریداری توسط شما کسر خواهد شد .
3- توجه داشته باشید که طرح دوشنبه سوری طرحی با محدودیت زمانی است . محدویت زمانی به این معنی است . فارغ از زمان فعال سازی و یا حجم اینترنت همراه هدیه ، شما تنها می توانید طرح هدیه دریافتی خود را از ساعت 5 الی 17 استفاده نمایید . لذا که استفاده از اینترنت همراه خارج از این 24 ساعت به معنی استفاده از حجم اینترنتی خریداری توسط شماست .

4- شما در هر ماه فقط یک مرتبه امکان فعال سازی طرح هدیه دوشنبه سوری را برای سیم کارت خود دارید .
5- طرح های هدیه اینترنت همراه دوشنبه سوری نیاز به فعال سازی جداگانه نداشته است . به صورت هم زمان با طرح های اینترنتی سیم کارت فعال می شود .
6- توجه داشته باشید که بر خلاف بسته های اینترنتی سیم کارت ، طرح دوشنبه سوری رزرو خودکار نداشته است . شما در صورت تمایل به شرکت در این طرح باید حتما دوشنبه آخر هر ماه به کمک کد # 64 * 100 * بسته هدیه خود را فعال کنید .

پشتیبانی طرح

در صورتی که سوال و یا مشکلی در راستای طرح دوشنبه سوری داشتید می توانید برای راهنمایی کد # 9 * 64 * 100 * را شماره گیری کنید .
هم چنین میتوانید با شماره گیری کد # 0 * 64 * 100 * از وضعیت لحظه به لحظه طرح مطلع شوید .

2 نظرات
  1. […] “سیم کارت” های خود پیشنهاد ویژه ارائه می دهد . طرح دوشنبه سوری همراه اول ( MCI ) به منظور افزایش رضایت مندی مشترکین […]

  2. ایرانی می گوید

    با سلام، چطور می تونم بسته دوشنبه سوری را غیرفعال کنم؟ چون سرعتش بسیار پایین و وی پی ان من از کار افتاده. ممنون میشم پاسخ بدید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.