مجله سیم کارت

تبدیل سیم کارت اعتباری ایرانسل به دائمی

1 18,700

اپراتور ایرانسل برای کاربران خود شرایطی را در نظر گرفته است که “سیم کارت ایرانسل اعتباری” خود را تبدیل به سیم کارت ایرانسل دائمی تبدیل کنند . به سادگی می توانند این کار را انجام دهند .کاربران این اپراتور می توانند با تبدیل سیم کارت اعتباری خود به ایرانسل دائمی از خدمات ویژه این اپراتور استفاده کنند .

تبدیل سیم کارت اعتباری ایرانسل به دائمی

متقاضیان محترم می توانند به یکی از روش های اعلامی از سوی اپراتور ایرانسل اقدام کنند :

ایرانسل من

یکی از روش های ساده و راحت آن که اپراتور ایرانسل برای کاربران خود ارائه کرده است استفاده از نسخه موبایل اپلیکیشن ایرانسل من است . در صورتی که کاربران اپلیکیشن ایرانسل من را ندارند با مراجعه به سایت ایرانسل اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب نمایند . با ورود به منوی سمت راست و بعد گزینه خدمات سیم کارت و در نهایت گزینه تبدیل سیم کارت به دائمی اقدام به تبدیل سیم کارت اعتباری خود به “سیم کارت ایرانسل دائمی” کنند .

نسخه وب اپلیکیشن ایرانسل من

یکی دیگر از روش های دیگر از سوی اپراتور ایرانسل استفاده از نسخه وب اپلیکیشن ایرانسل من است . در ضمن متقاضیان محترم می توانند با شماره گیری کد دستوری # 70 * و یا # 9 * 1 * 555 * نیز اقدام به این کار کنند . یا در نهایت می توانند با مراجعه حضوری به مراکز فروش خط و خدمات ایرانسل اقدام کنند . یا نمایندگی های فعال در سراسر کشور اقدام به این کار کنند و سیم کارت خود را دائمی کنند .

مزایای دائمی کردن سیم کارت های اعتباری

از مزایای دائمی کردن سیم کارت های اعتباری می توانید به جای شارژ سیم کارت خود به صورت مداوم ، هر دو ماه یک بار صورت حساب خود را دریافت نمایید . یا از سرویس ها و مزایای سیم کارت دائمی برخوردار شوید . با تبدیل سیم کارت ایرانسل اعتباری خود به سیم کارت دائمی شارژ شگفت انگیز و طرح های افزایشی اصلی ( همه طرح ها به غیر از رومینگ ، طرح های تشویقی ، بوم ، بوم + و حجم های چند کاربره اینترنت ) به سیم کارت دائمی شما منتقل خواهد شد . فقط این که بسته هایی که تاریخ مصرف دارند پس از انتقال به حساب دائمی شما ، فقط از 2 تا 8 بامداد قابل استفاده خواهند بود .

هزینه پایه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی 60.000 هزار تومان است . اگر در حسابتان مبلغ کافی داشته باشید . پس از شماره‌ گیری کد  یا اقدام از طریق اپلیکیشن هزینه تبدیل سیم ‌کارت اعتباری به دائمی از اعتبار سیم ‌کارت شما کسر می‌شود . اگر تمایل داشته باشید یا مبلغ اعتبارتان کافی نباشد . می‌توانید هزینه تبدیل سیم‌ کارت اعتباری به سیم‌ کارت دائمی را از حساب بانکی خود پرداخت کنید . با دائمی کردن سیم کارت ایرانسل خود 30 گیگابایت اینترنت هدیه دریافت می کنید . هم چنین 1000 دقیقه مکالمه رایگان از ایرانسل ( irancell ) هدیه دریافت کنید . بعد از درخواست ، سیم کارت شما ظرف 1 ساعت به دائمی تبدیل می شود .

 

1 نظر
  1. یونس سودمند می گوید

    به جای استفاده900 دقیقه مکالمه رایگان ایرانسل دایمی میشه از اینترنت دایمی بهره مند شویم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.